Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی و کاهش برودت هوا و بارندگی اخیر، هموطنان عزیز زلزله زده نیاز به تجهیزات و وسایل گرمایشی دارند که روزانه تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله زدگان قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «ارتش با تمام توان امداد رسانی را ادامه می دهد»٬ تاکید کرد: چادر، نایلون، موکت، پتو، پیک نیک، والور، مواد غذایی و ... از جمله موارد مورد نیاز عزیزان حادثه دیده بود که توسط کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش واگذار شد.

نعمتی اظهار کرد: بخش مهم در سطح شهر و محله‌ها موضوع تامین امنیت است که توسط تیپ های ۶۵ و ۳۵ واکنش سریع انجام می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: مهمترین مسؤلیت گروه و یگان مهندسی نیروی زمینی واگذاری و نصب کانکس، سرویس‌های بهداشتی و حمام صحرایی بود که در محله‌های مورد نیاز انجام شده است.

نعمتی سرکشی مداوم کارکنان نیروی زمینی ارتش را وظیفه‌ای برای آنها عنوان و تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف