Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، بازیکن اسبق سرخابی‌ها، درباره بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل تیم های مشهدی در گفتگو با برنا اظهار کرد: استقلال نسبت به گذشته توانست بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد و این نشان می‌دهد آبی‌پوشان در حال پیشرفت هستند. تعطیلات لیگ فرصت خوبی شد که استقلال بتواند به آمادگی لازم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آبی‌ها مهره‌های خوبی دارند و در آینده هم بهتر خواهند شد. تنها مشکل استقلال شفر فقط گلزنی است. مهاجمان این تیم در گذشته از گلزنان خوب لیگ بودند ولی اکنون با مشکلات روحی و روانی مواجه هستند که با گذشت زمان بهتر می‌شوند. البته استقلال در نیم فصل باید مهاجم گلزن جذب کند.

سیدعباسی که سابقه بازی در تیم سرخپوشان را سابقه دارد، در خصوص بازی این تیم برابر پدیده مشهد گفت: پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد. سرخپوشان در چند سال اخیر نشان دادند از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر هستند و شایستگی قهرمانی در لیگ هفدهم را هم دارند.

بازیکن اسبق قرمزها درباره واکنش علیرضا بیرانوند نسبت به هواداران هم گفت: هوادار صاحب اصلی تیم پرسپولیس است. بی اعتنایی به حرف‌های آنهایی که در روزهای تلخ کنار این تیم بودند قابل قبول نیست و هرگز رفتار ناپسند بیرانوند را تایید نمی‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی دیدارهای اخیر پرسپوليس غایب بوده و درگیر مصدومیت دست خود است، قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که پیش از این قرار بود امروز گچ دستش را باز کند، به واسطه حضور تیم در آبادان و غیبت دکترهای تیمش به این دلیل، فردا این اقدام را صورت خواهد داد.

با بازگشت کادرپزشکی پرسپوليس از آبادان، علیرضا بیرانوند فردا راهی کلینیک خواهد شد تا با باز کردن گچ دستش، مهیای ادامه فصل شود.

بیرانوند احتمالا شرایط حضور بازی مقابل سپاهان را به دست بیاورد و بعد از چند بازی غیبت، در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!