Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:09:21 GMT

سعد الحریری وارد بیروت شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۱۶۳۱

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه النشره، نخست وزیر لبنان بامداد چهارشنبه وارد بیروت پایتخت این کشور شد.

بر اساس این گزارش، هواپیمای سعد الحریری در فرودگاه بین المللی بیروت به زمین نشست.

 

وی پس از بازگشت به لبنان بر سر مزار «رفیق الحریری»- نخست وزیر سابق لبنان و پدرش- که در مرکز شهر بیروت واقع است، حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر لبنان پیش از این پس از دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر وارد قبرس شده بود. سعد الحریری در سفر به قبرس نیز با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

شایان ذکر است که سعد الحریری روز شنبه گذشته از عربستان به فرانسه رفت و با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی پس از دیدار با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: طی روزهای آینده به بیروت باز می گردم و در مراسم جشن عید استقلال در روز چهارشنبه مشارکت خواهم کرد. در جشن استقلال حاضر خواهم شد و به تشریح مواضع سیاسی ام از آنجا پس از دیدار با میشل عون رئیس جمهور لبنان خواهم پرداخت.

«سعد الحریری» نخست وزیر لبنان ۱۸ روز پیش از این در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری میلادی برای رایزنی پیرامون برخی مسائل دوجانبه و منطقه ای در سفری رسمی عازم عربستان سعودی شد؛ اما به طور ناگهانی استعفای خود را از ریاض اعلام و ابهامات زیادی را پیرامون این اقدام در محافل بین المللی به وجود آورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس جمهور ترکمنستان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان که برای دیدار رسمی به عشق آباد پایتخت ترکمنستان سفر کرده است صبح امروز و در اولین برنامه کاری خود در این سفر با قربانقلی بردی محمداف، رهبر ملی ورئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و پیرامون موضوعات دو جانبه، تحولات منطقه‌ای و بین المللی با وی گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان و هیئت همراه وی همچنین لحظاتی قبل با سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان نیز دیدار کردند. در این دیدار، روند اجرای توافقات انجام شده میان مسئولین عالی دو کشور وهمچنین چگونگی سرعت دادن به فرآیند اجرای توافقات از سوی دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • ملاقات امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس جمهور ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس‌جمهور ترکمنستان دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران