Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@03:41:02 GMT

چند نکته از بازی سیاه جامگان _ استقلال

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۱۶۹۶

چند نکته از بازی سیاه جامگان _ استقلال

استقلال شفر به وضوح نشانه های پیشرفت را نشان می دهد اما مشکل گلزنی استقلال کماکان پابرجاست تا این تیم بدترین خط حمله لیگ را داشته باشد.در فوتبال گل که نزنی ، خوب بازی کردن دوزار نمی ارزد.خرید مهاجم گلزن در نیم فصل مهمترین وظیفه استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ازگشت نورافکن به دفاع چپ و چشمی به خط هافبک تغییرات اجباری استقلال در بازی امروز بود که اتفاقا هردو بازیکن در پستهایشان خوب کار کردند ، باید دید با بازگشت محرومان ، شفر چه اندیشه ای برای این بازیکنان دارد؟

سجادشهباززاده را چه شده است؟ مهاجمی که دو فصل بهترین گلزن استقلال بود به یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازی خوب او را کسی به خاطر نمی آورد. با خودت چه کردی پسر؟ قطعیت کیفیت واقعی سجاد این نیست.

امید ابراهیمی هم در این هفته ها دست کمی از سجاد شهباززاده ندارد.

درمشهد ورزشگاهی به کیفیت امام رضا وجود دارد اما معلوم نیست چرا ناگهان بازی به ثامن می رود؟ کج سلیقگی تا کجا؟

کارگردان تلویزیونی بازی چه اصراری دارد که اینهمه تصویر لانگ نشان دهد ؟ کارگردان بازی امروز یه ذره فوتبال ببیند بد نیست . کجای دنیا اینهمه تصویر هوایی نشان می دهند؟

استقلال شفر : چهاربازی و فقط یک گل خورده از روی نقطه پنالتی و دادن کمترین موقعیت به حریفان.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • فراز: منظورم از نشان دادن عدد ۴ کری نبود!
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • نکته جالب درباره عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس