Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند از چه کسی مشاوره می‌گیرد؟ این سوالی است که ذهن همه را مشغول کرده‌است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند یک روز مصرع عجیبی منتشر می کند و می نویستند تن من مباد و پرسپولیس باد. یک روزمصاحبه می کند که ۵ سال در پرسپولیس می ماند. یک روز برای کسانی که می خواهند به پرسپولیس بیایند پیغام می فرستد که من شماره یک هستم و خواب این پیراهن را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز اما ناگهان حرف های عجیبی می زند و می گوید پرسپولیس مهم نیست و مهم خودش است و باید برای زندگی اش تصمیم بگیرد! این رفتارهای بیرانوند، مجموعه ای از تناقضات را به وجود آورده و باعث شده تا جوی بدی علیه اش به راه بیفتد.

هواداران پرسپولیس هم از رفتارهای این بازیکن خسته شده اند. نه آن ۵ سال ماندنش را باور می کنند و نه این ماجرای جدایی اش را.

علت این تغییر رفتار هم علاوه بر حرف های بیرانوند، به عملکرد او هم مربوط می شود. بیرانوند در پرسپولیس نتوانست آن گلری باشد که همه توقع دارند، به ویژه فصل قبل که در بعضی بازی ها بیشتر از اینکه شیرجه بزند، مثل آنها تماشا می کرد.

علیرضا بیرانوند حالا احتمالا می تواند مصرع جدیدی برای پرسپولیس بسراید؛

آن هم با این موضوع که

«تن من باد، این دفعه پرسپولیس مباد!»

برای همه سوال است که علیرضا بیرانوند از چه کسی مشاوره می گیرد؟ یکی از بزرگترین مشکلات فوتبالیست های ایران آن است که نه آموزش درست برای حضور در فضای مجازی دیده اند و نه شکل مصاحبه کردن را بلد هستند. اکثر فوتبالیست های جهان، در این زمینه مشاورانی دارند که آنها را راهنمایی می کنند ولی فوتبالیست های ایران، فاقد چنین مشاورانی هستند و تصور می کنند خودشان بیش از همه، هر چیزی را می دانند. نتیجه اش می شود همان جنجال هایی که معمولا در پیج شخصی بازیکنان به راه می افتد.

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟

علیرضا بیرانوند و امیررضا رفیعی برای حضور در چارچوب دروازه با هم رقابت می کنند.

طرفداری | بازگشت علیرضا بیرانوند به دروازه پرسپولیس، بار دیگر رقابت را بین دروازه‌بان‌های این تیم داغ کرده است. در این میان، دو چهره که در گذشته ذخیره بیرانوند بوده‌اند، در جام حذفی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس، در غیاب بیرانوند فرصتی طلایی برای اثبات خود پیدا کرد و با عملکردی درخشان، توانست چهار کلین‌شیت در چهار بازی کسب کند. این عملکرد خوب، نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به جدول رده بندی داشت.

احمد گوهری، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، که در ابتدای فصل جاری به آلومینیوم اراک پیوست، در جام حذفی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. او که در ۲۲ بازی برای آلومینیوم به میدان رفته، انگیزه زیادی برای درخشش در این دیدار خواهد داشت.

این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنند. تک بازی بودن این مرحله و حساسیت‌های جام حذفی، جذابیت این دیدار را دوچندان می‌کند.

گوهری که در فصل گذشته فرصت‌های کمی برای بازی در پرسپولیس پیدا کرد، حالا در آلومینیوم اراک به دروازه‌بان اول تبدیل شده و امیدوار است با عملکردی درخشان در این دیدار، نظر کادرفنی پرسپولیس را جلب کند.

با بازگشت بیرانوند به تمرینات، رقابت بین دروازه‌بان‌های پرسپولیس وارد فاز جدیدی خواهد شد. عملکرد رفیعی در دوران مصدومیت بیرانوند نشان داد که او رقیبی سرسخت برای گلر اول سرخپوشان خواهد بود و گوهری نیز که در آلومینیام اراک به فرم ایده‌آلی رسیده، منتظر فرصتی برای اثبات خود در پرسپولیس است. بدون شک، درخشش هر کدام از این دروازه‌بان‌ها می‌تواند در سرنوشت پرسپولیس در ادامه فصل تاثیرگذار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند