Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزير اطلاعات گفت: امنيت اقتصادي و سلامت اقتصادي از اركان مهم تحقق اقتصاد مقاومتي هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر سيد محمود علوي در پنجمين نشست شوراي اداري استان هرمزگان و آئين تكريم و معارفه مديران كل سابق و جديد اداره كل اطلاعات هرمزگان با بيان اينكه برقراري امنيت مسئوليت حاكميت است، اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم در دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي امنيت پايدار و باثبات را در بخش‌هاي مختلف حفظ كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي ادامه داد: در مشي حكومتي موظف به اعمال روش دين و آئين و سيره ائمه اطهار(ع) و آيات قرآن كريم هستيم و در اين صورت است كه مي‌توان از مشكلات مردم گره‌گشايي كرد.

 

وزير اطلاعات با بيان اينكه اختلاف بين مردم و بين مسئولان موجب زمين‌گير شدن و از بين رفتن صلابت مي‌شود، تصريح كرد: از اينكه انسان‌ها و مجموعه‌هايي كه بايد خدمتگزار باشند، انرژي و توان خود را صرف اختلاف مي‌كنند، دلگير مي‌شويم.

 

حجت‌الاسلام علوي تاكيد كرد: بايد به مسئوليت به عنوان امانت نگريست و آن را در جهت اجراي اجراي عدالت و گره‌گشايي از مشكلات مردم به‌كار بست.

 

وي اختلاف را مايه هلاكت دانست و بيان داشت: در شرايطي كه آمريكا، رژيم صهيونيستي و دشمنان منطقه‌اي به دنبال تخريب جمهوري اسلامي ايران هستند بايد وحدت داشت چون ملتي كه در امورش دست وحدت به هم دهند، شكست ناپذير خواهد شد.

 

وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: شكر نعمت مسئوليت در حكومت اسلامي، خدمتگزاري به مردم است و همه مردم بايد مورد ارائه خدمات مسئولان نظام اسلامي قرار گيرند تا حتي افرادي كه دل در گروي نظام ندارند نيز از عدالت و بركات اين نظام بهره‌مند شوند.

 

حجت‌الاسلام علوي اضافه كرد: مسئولان بايد دل‌هاي خود را سرشار از مهر و محبت به مردم كنند و توجه به طبقات پايين جامعه را در راس برنامه‌ها و فعاليت‌هايشان قرار دهند.

 

وي يادآور شد: از آنجا كه مردم صاحب حكومت و انقلاب هستند بايد بدون منت و با نهايت دلسوزي به آنها خدمت كنيم.

 

وزير اطلاعات امنيت اقتصادي و سلامت اقتصادي را از اركان تحقق اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: براي تحقق يافتن آرمان اقتصاد مقاومتي نيازمند امنيت اقتصادي و سلامت اقتصادي هستيم.

 

در پايان اين نشست از خدمات آقاي سليمي مديركل سابق اطلاعات هرمزگان با اهداي لوح تجليل و آقاي ساعد به عنوان مديركل جديد اطلاعات هرمزگان معرفي شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری