Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرانی‌ها چند خودروی شخصی دارند؟ به ازای هر نفر چند تاکسی در شهر وجود دارد؟ آماری جالب از میزان حمل‌ونقل شهری در تهران و دلایل عبور و مرور روزانه تهرانی ها در شهر را در موشن گرافیک زیر می‌بینید.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری سرویس های فوق العاده اتوبوس برون شهری در پایانه های مسافری

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: همزمان با افزایش تقاضا سرویس های فوق العاده اتوبوس در ایام پیک سفر در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه از ۲۰ اسفندماه پیش فروش بلیت های حضوری و اینترنتی اتوبوس برای ایام نوروز آغاز شد، گفت: ظرفیت های مناسبی در اختیار سازمان راهداری قرار گرفته شده است؛ سفرهای نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد اما براساس مشاهدات میدانی مسافران از ۲۰ اسفندماه سفرهای نوروزی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه از ۲۰ تا ۲۴ اسفند بخش حمل ونقل عمومی جاده ای با میزان تقاضای بالای بلیت مواجه شد که در این رابطه برنامه ریزی هایی صورت گرفت گفت: به اندازه کافی ظرفیت برای تردد مسافران به مقاصد مختلف وجود دارد؛ بعضاً مسیرهایی از مبدا استان تهران ممکن است که تقاضا بالا باشد لذا  برای این مسیرها سرویس فوق العاده با ظرفیت کامل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرها مشغول به سرویس دهی هستند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ ناوگان در مسیرهای طولانی و ۳ هزار و ۷۰۰ ناوگان اتوبوس دیگر امکان تردد در مسیرهای کوتاه و درون استانی را خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آیا ناوگان اتوبوس برون شهری در نوروز پاسخ گوی نیاز مسافران خواهد بود؟
  • مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • انواع اپلیکیشن باربری بین شهری و سامانه اعلام بار چیست؟
  • پلیس: مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • یک تصمیم جالب برای شکاندن شاخ ترافیک تهران | تقاطع‌های جدید شهر را نجات می‌دهند؟
  • آیا ناوگان اتوبوس برون‌شهری در نوروز پاسخ‌گوی نیاز مسافران خواهد بود؟
  • برقراری سرویس های فوق العاده اتوبوس برون شهری در پایانه های مسافری
  • شهرداری تهران زمینه‌ساز برقی‌سازی خودروهای شخصی شده است
  • برقی‌سازی حمل‌ونقل شهری کرج در چند قدمی تحقق
  • مدیرعامل مترو تهرانی رفتنی شد