Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ درجریان رقابت های هفته دوم از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بامداد(چهارشنبه) شاگردان زیدان میهمان تیم آپوئل نیکوزیا قبرس بودند و این تیم را در ورزشگاه GSP مقابل دیدگان هوادار خودی با نتیجه سنگین شش برصفر از پیش رو برداشتند.
لوکامادریچ دردقیقه 23 ، کریم بنزما 39 و 45 ،ناچو دردقیقه 41 و کریستیانو رونالدو دردقایق 49 و 54 گلزنی کرده و برتری تیمشان را دراین بازی رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم رئال با کسب این برد 10 امتیازی شد و به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.
در دیگردیدار این گروه شاگردان پیتربوش درتیم بورسیا دورتموند، پس از کسب تساوی یک بریک درهفته نخست از دور برگشت این رقابت ها با تیم قعر نشین آپوئل نیکوزیا قبرس و همچنین سه شکست متوالی در بوندسلیگای آلمان برابرتیم های هانوفر، بایرن مونیخ و اشتوتگارت بامداد چهارشنبه درورزشگاه سیگنال آیدونا پارک از تیم تاتنهام پذیرایی کردند.
همانطور که پیش بینی می شد بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای این بازی را نداشتند و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاگردان آماده مائورسیو پوچیتینو شده و از گردونه این رقابت ها حذف شدند.
باید اضافه کرد این تیم درچهار دیدار گذشته خود درچارچوب این رقابت ها تنها 2 امتیاز کسب کرده و دیگر امیدی برای صعود به مرحله حذف این رقابت ها نداشت.
بدین ترتیب تیم تاتنهام با کسب 3 امتیاز این دیدار 13 امتیازی شد و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.
تیم منچستر سیتی نیز دردیگر بامداد چهارشنبه و از گروه F این رقابتها در ورزشگاه اتحاد، میزبان تیم قعر نشین فاینورد دراین گروه بود، شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این صعود خود با 12 امتیاز از این گروه را قطعی کرده بودند نیازی به برد دراین دیدار نداشتند با این حال این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داده و 15 امتیازی شدند.
تیم ناپولی صدرنشین رقابت های سری آ ایتالیا در دیگر این گروه، میزبان تیم شاختار دونتسک اوکراین بود، شاگردان مائوریتسو ساری هرچند درسری آ خوش درخشیده و درصدر قراردارند، اما درلیگ قهرمانان با کسب 3 امتیاز از 4 بازی وضعیت خوبی نداشته و تقریبا امیدی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها نداشتند.
با این همه امشب نیز دریک بازی دشوار شاختار را با نتیجه 3 برصفرشکست داده و همچنان به صعود از این گروه امیدوار باقی مانند.
درحال حاضر تیم منچستر سیتی با 15 امتیاز درصدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد و تیم های شاختار با 9 و ناپولی با 6 امتیاز این تیم را درصدر جدول تعقیب می کنند.
نتایج کامل رقابت های برگزار شده از این قراراست:
گروه E:
اسپارتاک یک – ماریبور یک
سویا 3 - لیورپول 3
گروه F :
منچستر سیتی یک – فاینورد صفر
ناپولی 3- شاختار صفر
گروه G:
بشیکتاش یک – پورتو یک
موناکو یک –لایپز4
گروه H :
آپوئل نیکوزیا صفر – رئال مادرید 6
دورتموند یک – تاتنهام 2

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس