Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان، از تمایل نداشتن ادارات استان به استفاده از خدمات الکترونیک دولت گلایه کردو گفت: برگزاری شش جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک طی سالیان پیشین، نشان ازنبود انگیزه درادارات و حتی استانداری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمناف هاشمی شامگاه سه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور، اظهار کرد: الکترونیکی شدن خدمات دولت باعث جلوگیری از فساد در بخش های مختلف می شود و می توان به عنوان یک حوزه سرمایه گذاری جدی در این مهم وارد و مشکلات آن را نیز رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دولت الکترونیک می تواند بسیاری از مشکلات دستگاه های اجرایی و حتی پارک های علم و فناوری را برطرف کند و اعتقاد دارم اصلی ترین شاخص توسعه استان فعال کردن مبحث دولت الکترونیک و اتمام پروژه های این حوزه است.
استاندار گلستان بیان داشت: ارزیابی و پایش مدیران دستگاه های اجرائی نباید تنها به مقوله جشنواره شهید رجائی پایان یابد، بلکه در یکی از اصلی ترین و مهم ترین شاخص ها می تواند دولت الکترونیک و مباحث خروجی عملی و عینی آن باشد.
هاشمی گفت: هر مدیری که بتواند یکی از مشکلات استان را به خصوص در حوزه دولت الکترونیک برطرف نماید، نمره مثبت و کارنامه قابل قبولی در روزمه کاری خود به ثبت خواهد رساند.
وی تاکید کرد: فعالیت ویژه در بحث دولت الکترونیک برای سنجش مدیران یکی از بخش های مهم بوده که در این پیوند اعتبارات ملی و استانی مناسبی وجود دارد و از سوی دیگر می تواند اشتغال خوبی در استان ایجاد کند.
استاندار گلستان؛ این مهم را بهترین فرصت برای استفاده مدیران از توان کاری خود در زمینه دولت الکترونیک بیان کرد و یادآور شد: در گلستان زیرساخت های مناسب در بخش آی تی وجود دارد و برای بسیاری از طرح ها و پروژه های دولت ظرفیت پایلوت شدن را دارد.
به گفته هاشمی؛ تاکنون یکهزار و 539 خدمت و وظیفه در بستر شبکه ملی اطلاعات احصاء شده که 226 خدمت الکترونیکی شده و 272 خدمت در دستور کار قرار دارد.
/1648/3014
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود