Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، اظهار کرد: بسیج در هر زمان و مکانی حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است و با هرگونه ای تهدید درعرصه های مختلف دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحیه و تفکر بسیجی نجات بخش است و اگر در هر عرصه ای روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود در ان عرصه توفیق حاصل می شود و هفته بسیج نیز فرصت مناسبی برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است.

مولودی در ادامه به برنامه های هفته بسیج در میاندوآب اشاره و با بیان اینکه ستادهای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، بیش از155 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به تجمع15 هزار نفری بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف بسیجیان در پنج نقطه در سطح شهرستان در شهرهای چهاربرج، باروق و میاندوآب و با هدف حفظ انسجام بسیجیان و ایجاد امید در دل دوستداران نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان برگزار می شود.

مولودی افزود: برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و افتتاح پایگاه های بسیج از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می شود.

وی هم چنین افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، پایگاه های بسیج و پروژه های محرومیت زدایی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب اجرا می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولین و مهمترین برنامه انجام برنامه سان و رژه در ۲۹ فروردین است گفت: در این مراسم نمایش از دو سلاح جدید در رژه انجام می شود.

امیر شاطری افزود: همچنین قرارگاه جهادی صیاد شیرازی، در منطقه میان دشت درمیان نیز خدمات پزشکی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، فنی، دندان پزشکی و توزیع بسته‌های حمایتی بین مردم را به صورت رایگان ارائه می دهد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: گرامیداشت یاد شهدا در مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و پرش چتربازان از دیگر برنامه های هفته ارتش درخراسان جنوبی است. 

امیر شاطری با اشاره به اینکه یکی از کار‌های بنیادین امام نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش است افزود: روز ارتش، بازخوانی ۸ سال اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار است و باید هرسال بهتر از گذشته گرامی داشته شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: با تمام مشکلات، ما متکی به تجهیزات بومی خودمان هستیم و از این تجهیزات بر علیه هیچ کشوری استفاده نمی‌کنیم.

امیر شاطری افزود: ما به توانمندی، اقتدار، بازدارندگی و توان رزم رسیدیم که هیچ کشوری یارای مقابله سخت با کشور ما را ندارد.

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • نمایش اقتدار با صلابت نیرو‌های مسلح در خاش
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • حمله موشکی شب گذشته تنها گوشه کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان