Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- شهردار بجنورد با بیان اینکه هنوز برخی از معابر این شهر خاکی است گفت: طی سال آتی تمام معابر خاکی این شهر آسفالت می شود.

به گزارش ایرنا، روح الله براتیان سه شنبه شب در نشست علنی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: این شایسته و زیبنده مرکز خراسان شمالی نیست که هنوز معابر خاکی در شهر وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معابر خاکی شهر بجنورد شناسایی و برای آسفالت آن اقدام می شود افزود: بیشتر این معابر خاکی در حاشیه های شهر هستند.

*برنامه ریزی برای ارتقای خدمات در حاشیه شهر
شهردار بجنورد در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: رفع کمبودها و ارائه خدمات متوازن شهری از دغدغه های ما است که در برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت تلاش داریم تا این مشکلات حل شود.
وی به گلایه کارگران از وضعیت قرارداد خود اشاره کرد و گفت: کارگران شهرداری از یک سال گذشته بلاتکلیف قرارداد هستند که ما تلاش داریم تا در این باره تدبیر شود.

*شهرداری نیازی به نیروی انسانی جدید ندارد
شهردار بجنورد با اشاره به اینکه یکهزار و 457 نفر نیروی انسانی در شهرداری بجنورد به کار گرفته شده اند گفت: از شورای اسلامی شهر درخواست داریم تا به کارگیری نیروی جدید در شهرداری را ممنوع کند.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بجنورد با تصویب این ممنوعیت، اهرم و ابزار قانونی برای مقاومت در برابر فشارهای احتمالی از طرف افراد مختلف در اختیار شهرداری قرار می دهد.
براتیان تصریح کرد: شهرداری بجنورد در چهار سال آتی نیازی به جذب نیروی انسانی جدید ندارد.

* 2.5 میلیارد ریال برای خندق
شهردار بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از وضعیت نامناسب خندق در بجنورد گفت: این وضعیت علاوه بر آلودگی بصری و خدشه دار کردن سیمای شهر، سبب انتشار بیماری ها است.
وی افزود: اخیرا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی خندق اعتبار گذاشته شده است.
براتیان خاطرنشان کرد: تا کنون چهار کیلومتر از 14 کیلومتر خندق بجنورد ساماندهی شده است.

* مشکل نبود پارکینگ
شهردار بجنورد با بیان اینکه یکی از مشکلات در بجنورد، نبود پارکینگ است گفت: در این باره تلاش داریم تا طرح پارکبان در این شهر احیا شود.
وی افزود: زمین های رها شده یکی از بستر ها برای جبران پارکینگ هستند که در این باره شهرداری آمادگی دارد تا این زمین ها برای پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مالکان این زمین ها تا زمانی که اقدام به ساخت و ساز نکرده اند، می توانند نسبت به گماردن نگهبان و نیز صدور قبض اقدام کنند و از این محل کسب درآمد داشته باشند.
براتیان تاکید کرد: کاربری مسکونی برای این زمین ها محفوظ است و در این باره جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

* اجرای ساختار جدید در شهرداری
شهردار بجنورد با بیان اینکه تا سه ماه آتی ساختار جدید در شهرداری بجنورد اجرایی می شود گفت: در ساختار جدید، سه سازمان در این شهرداری ایجاد می شود که شامل سازمان عمران، سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و سازمان فرهنگی و ورزشی است.
وی تصریح کرد: این ساختار در وزارت کشور مصوب شده است و در ماه های آتی اجرایی می شود.
وی توسعه بوستان های شهری را از رویکردهای شهرداری در بجنورد عنوان کرد و افزود: پیش از این هر نقطه از شهر که زمین موجود بوده، برای ساخت و ایجاد بوستان شهری اقدام شده است که این رویه مناسب نیست.
وی اظهار کرد: بنا داریم برای ارائه خدمات متوازن، در نقاطی که زمین موجود نیست، زمین تامین و برای ایجاد بوستان اقدام کنیم.
به گفته وی اخیرا برای اصلاح و بازسازی بوستان باباامان دومیلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار دیده شده است.

* رونمایی از سند باغ ایلخانی
براتیان، توسعه بوستان باباامان را از دیگر برنامه های شهرداری عنوان و اظهار کرد: اکنون وسعت این بوستان 95 هکتار است که تلاش داریم تا باغ ایخانی با وسعت 380 هکتار به بوستان باباامان ملحق شود و بوستان باباامان توسعه یابد.
شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر