Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از آمادگی و اعزام یکصد و پنجاه نفز از کارشناسان و مبلغان این مرکز به مناسبت شهادت امام عسکری علیه السلام و آغاز ولایت و امامت امام مهدی به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان در رابطه با ویژه برنامه های این مرکز برای ایام نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) اظهار کرد: یکصد و پنجاه نفر از مبلغان و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت برای ایام نهم ربیع آماده اعزام به سراسر کشور هستند که یکصد نفز از این تعداد در اجتماعات و راهپیمایی های مردمی در مراکز استان ها حاضر می شوند که این اجتماعات هم با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اعزام 50 کارشناس مهدوی به دانشگاه و مدارس، افزود: به منظور آمادگی هر چه بهتر و بیشتر مبلغان اعزامی و انجام هماهنگی های نهایی، صبح شنبه، چهارم آذر ماه نشستی در مرکز تخصصی مهدویت با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نصوری تصریح کرد: برای بهره مندی و استفاده هرچه بهتر و بیشتر مبلغان از فرصت نهم ربیع الاول، ویژه نامه ای با عنوان «حدیث انتظار» تهیه و تدوین شده است که در آن سوژه ها و محتواهایی که مبلغان می توانند در این ایام از آن استفاده کنند، گنجانده شده و با تخفیف 50 درصدی در اختبار مبلغان و کارشناسان و طلاب قرار می گیرد.

 

معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: از دیگر اقدامات این مرکز می توان به تهیه زیرنویس های مهدوی برای پخش از شبکه های مختلف صدا و سیما و معرفی کارشناسان مربوطه برای حضور در ویژه برنامه های سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و همچنین برنامه های نهم ربیع و آغاز ولایت و امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه اشاره کرد.

 

حجت الاسلام نصوری در ادامه ابراز کرد: کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در این ایام ویژه برنامه های مناسبتی شبکه های یک، سه و شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی را پوشش می دهند و در برنامه های رادیو معارف و رادیو گفت وگو نیز حاضر می شوند.

 

وی با اشاره به برپایی اجتماعات عظیم مهدوی در مراکز استان ها در سراسر کشور در روز نهم ربیع الاول خاطرنشان کرد: برپایی اجتماع بزرگ مهدوی در تمامی مراکز استان ها و برخی شهرستان ها در سراسر کشور از جمله برنامه های ویژه ای است که برای بزرگداشت سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی علیه السلام برنامه ریزی شده است. این برنامه با همکاری مجموعه های مردمی، موسسه مصاف، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام، مهدیه ها و مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه در روز نهم ربیع الاول اجرا شود.

 

 

 

پایان پیام/99

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان

ایسنا/همدان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه این مرکز با تولید و کاشت نهال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشارکت می کند.

اسفندیار خزائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی همکاری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای فرهنگ سازی، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد . 

خزائی تصریح کرد:همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

خزائی گفت: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود