Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:04:18 GMT

کاهش 16 درصدی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۳۸۱۶

کاهش 16 درصدی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش روز گذشته در استان، بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش یافته است.

مهرداد قطره در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها از ابتدای مهرماه تاکنون باید به عدد 67 میلی‌متر رسیده باشد، اظهار کرد: متوسط بارش‌ها از ابتدای مهرماه تاکنون 12 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه 82 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز بارش‌ها از روز گذشته در استان بیشترین بارش‌ها در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان بوده است.

قطره گفت: بیشترین بارش‌ها در ایستگاه‌های کوهرنگ 20 میلی‌متر، لردگان 16 میلی‌متر، دو آب صمصامی 19 میلی‌متر، اردل 11 میلی‌متر، مال خلیفه 17 میلی‌متر، فارسان 13 میلی‌متر و کمترین میزان بارش در ایستگاه‌های شهرکرد، بن، سامان و بروجن هر کدام یک میلی‌متربوده است.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهرنگ و اردل به صورت پراکنده تا ظهر امروز ادامه دارد که میزان بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود و در سایر نقاط استان نیز بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: باراش باران از دیروز در استان آغاز شده و تا فردا درچهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره افزود: کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

به گفته وی،بارش باران بهاری به هوای استان چهارمحال و بختیاری طراوت تازه بخشید.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد