Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیچ سازندگی سپاه دهگلان یک باب واحد مسکونی خانه محروم در روستای آبباریک شهرستان دهگلان احداث شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از دهگلان شیدا، با توجه به اینکه محرومییت زدایی از رسالتهای بسیچ سازندگی سپاه است در این راستا بسیج سازندگی سپاه دهگلان با توجه به وظیفه ذاتی که خدمت به محرومان جامعه است با اطلاع از این ریزش یک واحد مسکونی در روستای آبباریک بخش مرکزی ضمن بازدید فرمانده سپاه و تشخیص غیر قابل سکونت بودن آن دستور به برپایی چادر برای اسکان این خانواده میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 فرمانده سپاه دهگلان در اقدامی بی نظیر در 27 خرداد ماه سال 96 تصمیم به احداث واحد مسکونی برای این خانواده می نماید که بعداز گذشت 4 ماه  تکمیل و در اختیار آنان قرار می گیرد و در هفته مقدس بسیج در 29 آبان سال 96 با دستان فرمانده سپاه دهگلان افتتاح و مورد بهر برداری قرار می گیرد.

 

تصاویری از بازدید، برپایی چادر، خاکبرداری، احداث و افتتاح این واحد مسکونی به خوبی عیان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل