Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:19:55 GMT

دفاع مقدس سرشار از درس و عبرت است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۳۹۲۲

دفاع مقدس سرشار از درس و عبرت است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ما در طول هشت سال دفاع مقدس با کل جهان جنگیدیم و باید بدانیم که دفاع مقدس مملو از درس و عبرت برای ما است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ما در طول هشت سال دفاع مقدس با کل جهان جنگیدیم و باید بدانیم که دفاع مقدس مملو از درس و عبرت برای ما است که بدانیم دشمنان چه نقشه‌هایی در سر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ هشت سال دفاع مقدس یک تحمیل بزرگ برای ما بود که ما قربانی این نقشه‌ها شدیم ولی چون نهضت ما برگرفته از نهضت حسینی بود دشمن حتی نتوانست حتی به یک وجب از خاک کشورمان نفوذ کند و خواسته‌های خود را به ما تحمیل کند که تمام این موارد در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تحریم همه کشورها علیه ایران از یک سو و جنگ با ابرقدرت‌ها از سوی دیگر اهم و شرایط خاص جنگ هشت سال دفاع مقدس را به طور کامل نشان می‌دهد که تمامی این موارد دین ما را نسبت به شهدای والامقام و خانواده‌های آن‌ها بیشتر می‌کند که باید هوشیاری و آگاهی کاملی در این زمینه داشته باشیم.

بابازاده بیان کرد: رزمندگان اسلام با این شرایط و کم‌ترین امکانات تسلیم شدن را قبول نکردند و خوشبختانه جنگ هشت سال دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات و تجهیزات توانست در مقابل دشمنان به پیروزی نائل آید که این یک گام بزرگ برای دستیابی به اهداف بود که جوانان امروزی باید آن را مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می‌خواهیم و برای رسیدن به این هدف مهم از پای نخواهیم نشست بلکه با اقتدار و عظمت برای دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای جامعه‌ای متعالی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر عبدالوهاب جدیری نام آوری پدر شهید والامقام امیر جدیری نام آوری در تبریز تشییع و در وادی رحمت این شهر به خاک سپرده شد.

امیر جدیری نام‌آوری از گزارشگران دوران دفاع‌مقدس بود که سال ۱۳۴۶ در تبریز متولد و ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۱ در رقابیه به شهادت رسید و پیکر پاکش در کنار شهدای تبریز به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • مادر ۳ شهید در نیشابور دعوت حق را لبیک گفت
  • پیشنهاد سعید علامیان برای خوانش دو کتاب در نوروز+ فیلم
  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌