Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:19:44 GMT

برگزاری پویش کتابگردی در جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۴۷۳۲

برگزاری پویش کتابگردی در جنوب استان کرمان

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: پویش کتابگردی در کتابفروشی های جنوب استان کرمان برگزار می شود.

حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش پنجشنبه 2 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پویش کتابگردی با حضور موئلفان و نویسندگان برگزار می شود تصریح کرد: از اهالی جنوب استان کرمان برای شرکت در این پویش دعوت می شود.
اسحاقی بیان کرد: کتابفروشی ها به عنوان اصلی ترین نقطه تلاقی کتاب با مردم می توانند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.
وی تصریح کرد: پویش کتابگردی در راستای بیست و پنجمین برنامه هفته کتاب و دوام و پایندگی کتابفروشی های محلی و شهری، همچنین احترام به مقوله کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.
اسحاقی هدف از برگزاری این پویش را رونق کتابفروشی ها عنوان کرد و افزود: همچنین گرایش مردم به کتابخوانی و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها از دیگر اهداف این پویش است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهر جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/302

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد