Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا از صدور گواهینامه رانندگی بدون‌کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از امروز در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری با بیان این مطلب افزود: برابر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح و به استناد ماده ۵۴ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از فردا اول آذرماه صدور گواهینامه رانندگی اعم از خودرو و موتورسیکلت بدون‌کارت پایان خدمت یا معافیت آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس افراد متقاضی ذکور بالای ۱۸ سال سن می‌توانند از اول آذرماه جهت ثبت نام برای دریافت گواهینامه رانندگی به آموزشگاه‌های مجاز مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در این خصوص به کلیه آموزشگاه‌های رانندگی در سراسر کشور ابلاغ شده است تا نسبت به ثبت نام متقاضیان بدون نیاز به دریافت کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی و پس از طی مراحل لازم اقدام کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۰ پلیس راهور ناجا تماس بگیرند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ محمدعلی بزی، امروز جمعه، در تشریح این خبر اظهار کرد: در شب های قدر جهت بهره مندی از فیوضات این شب ها، پلیس راهور استان به منظور نظم ‌بخشی به آمد و شد و کاهش حجم ترافیک با بکارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر در صورت لزوم در اطراف مساجد و حسینیه‌ها و مکان های برگزاری مراسمات شب های قدر اقدام به ایجاد تمهیدات و محدودیت های ترافیکی مقطعی خواهدکرد.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسمات شب های قدر در سطح معابر مستقر بوده و پوشش های ترافیکی جهت تسهیل و عبور و مرور شهروندان در صورت ضرورت محدودیت های لازم را به اجرا خواهند گذاشت.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: رانندگان محترم جهت جلوگیری از انسداد معابر و نظم‌ بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف هایی نظیر دوبله، درحریم تقاطع ها و پارک در محل‌های ممنوع که باعث کندی حرکت می‌شود، خودداری کنند.

سرهنگ بزی تسریع کرد: با توجه به تردد عابران پیاده با پوشش های تیره رنگ و دید محدود حین تردد در سطح معابر، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کافی به جلو حرکت کنند.

سرهنگ محمدعلی بزی در پایان گفت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک شدن به اذان مغرب و در پی آن صرف افطار، هم چنین مراسمات شب های قدر ، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و سفرهای درون شهری خود را طوری برنامه ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند؛ و نهایت همکاری را با پلیس مستقر در معابر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش جرایم رانندگی
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر
  • تخلف پر هزینه
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه در تبریز
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی