Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) سپاه خدمات تخصصی دندانپزشکی به زلزله‌زدگان ارائه می‌دهد.

سرهنگ پاسدار علی صفر بخشی فرمانده مرکز بهداری رزمی غزب نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از تجهیز بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) که برای به واحد سیار دندانپزشکی خبر داد.

بیشتر بخوانید امدادرسانی بیمارستان سپاه در سرپل ذهاب + عکسخدمات سپاه در بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور + فیلمخدمات بهدارى رزمى نیروى زمینى سپاه در روستاى زلزله زده کویک از توابع سرپل ذهاب

وی افزود: بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) سپاه که در شهر سرپل ذهاب مستقر است، علاوه بر دارابودن بخش‌های مختلف عمومی و تخصصی با تجهیز به بخش تخصصی دندانپزشکی، در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان سرپل ذهاب برای خدمات دندانپزشکی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT8 موضوعات مرتبط اخبار نظامی زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی

عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در شهر بندرعباس و همه شهرستان‌ها و روستا‌های استان می‌توانند از خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی بهره‌مند شوند.

وی افزود: علاوه بر ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی، در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان و قشم مراکز تجمیعی دندانپزشکی آماده ارائه خدمت هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خدمات درمانی مانند ترمیم دندان، معاینه، ویزیت، کشیدن دندان، فلوراید تراپی و جرم گیری و درمان ریشه از جمله خدماتی هستند که در دندانپزشکی‌های تحت پوشش مراکز جامع سلامت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فعالیت مراکز خدمات درمانی و تشخیصی دزفول در تعطیلات نوروز
  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد
  • سرپل‌ذهاب هشتمین شهر باستانی جهان
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • توسعه خدمات دندان‌پزشکی دولتی در بیمارستان‌های دولتی زاهدان
  • به هشتمین شهر باستانی جهان سفر کنید 
  • ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا
  • شهرستان‌های گرمسیری استان مستعد پرورش ماهیان خاویاری
  • ۲۲۰ مرکز دندانپزشکی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند