Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- خدانظری- ۱۹ سال قبل در چنین روزی (۷۷/۸/۳۰) ، توطئه ای ضد امنیت ملی تحت عنوان "فتنه قتلهای زنجیره ای" توسط باند سعید امامی و از طریق  دو تن از مدیران خاطی  وزارت اطلاعات ( مصطفی کاظمی و مهرداد عالیخانی) کلید خورد.

همزمانی و تقارن این قتلها با برخی رویدادهای مهم و حساس داخلی، منطقه ای و جهانی جای تامل جدی دارد که نمیتوانند جدای از یکدیگر تحلیل شوند:

۷۷/۸/۲۵- حمله به اتوبوس امریکایی ها در نزدیکی هتل استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۷/۸/۲۸- قتل مجید شریف (مترجم کتاب ضدصهیونیستی"تاریخ یک ارتداد" به قلم روژه گارودی)حین ورزش صبحگاهی.

باتوجه به اقدام وی نسبت به ترجمه این کتاب ضدصهیونیستی به فارسی ، تحلیلگران، عوامل صهیونیسم را عامل قتل وی میدانند.

۷۷/۸/۳۰- قتل فروهر و همسرش توسط باند سعیدامامی.

۷۷/۹/۱۲- قتل محمدمختاری توسط باند سعیدامامی.

۷۷/۹/۱۶- صدور قرار قانونی توسط دیوانعالی آرژانتین برای یک زن ایرانی به اتهام بمب گذاری در سفارت اسراییل در بوئنس آیرس در سال ۱۹۹۲.

۷۷/۹/۱۸- قتل محمدجعفر پوینده توسط باند سعیدامامی.

۷۷/۹/۲۳- برگزاری کنفرانس بین المجالس در تهران.

۷۷/۹/۲۶- آغاز حملات هوایی گسترده امریکا و انگلیس به عراق.

۷۷/۹/۲۹- ادعای بازپرس پرونده میکونوس از قول یکی از متهمین این پرونده مبنی برنقش مسئولین جمهوری اسلامی در بمب گذاری هواپیمای امریکایی.

۷۷/۹/۲۹- پایان دور دوم گفتگوهای سازنده و فراگیر جمهوری اسلای ایران و  اتحادیه اروپا.

۷۷/۹/۲۹- صدور رای محکومیت روژه گارودی توسط دادگاهی در فرانسه  به دلیل مواضع ضدصهیونیستی وی در کتاب"تاریخ یک ارتداد".

(این کتاب توسط مجید شریف به فارسی ترجمه شده است)

۷۷/۱۲/۷- برگزاری اولین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا.

عاملین و برنامه ریزان قتلهای زنجیره ای و عقبه تبلیغاتی آنان در  چنین فضایی، با کشتن چند بیگناه و ایجاد التهاب در جامعه و ایجاد زمینه مساعد در تخریب  سیستم اطلاعاتی نظام و آشفتگی در بین سربازان گمنام  ، تصویری نا امن از کشور را به مردم وجهانیان القاء نمودند و حتی به دروغ برخی مسئولین را مرتبط با قتلها عنوان داشتنند .

بحران سازی و بدنام سازی انقلاب و ایجاد مشکل برای نظام در چنین شرایط حساسی بسیار مهم است.

در ماهیت عوامل اصلی این قتلها همین بس که ، مصطفی کاظمی و مهردادعالیخانی تصمیم داشتند حتی پس از مواضع صریح رهبری در محکومیت قتلها ، اقدام به  دوقتل دیگر نمایند!!!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد