Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیسیون انرژی اتحادیه اروپا گفت: پیامی مثبت در اصفهان از سوی معاون رئیس جمهور ایران مبنی بر استحکام همکاری ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی دریافت کردم.

به گزارش ایسنا، دومینیک ریستوری، مدیرکل کمیسیون انرژی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود روز نخست از دومین سمینار همکاری بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمینار که برای دومین بار برگزار می‌شود، روز سه‌شنبه به ریاست عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اصفهان آغاز شد و امروز نیز ادامه می‌یابد.

دومینیک ریستوری همچنین در پیامی دیگر نوشت: پیامی مثبت در اصفهان از سوی صالحی، معاون رئیس جمهور ایران مبنی بر استحکام همکاری ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی دریافت کردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم

دبیر  اجلاس گفت: فناوری‌های جدید و نوظهور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش بنیان، مشارکت اتاق‌های بازرگانی در تحقق اهداف توسعه پایدار، همکاری‌های گردشگری با هدف ایجاد آسیایی منسجم‌تر و توانمندتر، کشاورزی امنیت غذایی در آسیا از دیدگاه بخش خصوصی از موضوعات این نشست‌ها می‌باشد.

امیر کشانی افزود:کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا بیش از ۳۵ درصد تولید ناخالص دنیا را به خود اختصاص دادند که با این نشست‌ها می‌توان ظرفیت شبکه سازی اقتصاد را بیش از پیش گسترش داد.

او  گفت: ۳۵ کشور آسیایی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا است که از سال پیش ریاست این مجمع به عهده ایران گذاشته شده است.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (Asia Cooperation Dialogue) با هدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در «چاآم» تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

ایران نیز در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ بعنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده کشورمان است.

کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات عربی متحده، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین، عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا ACD هستند.

این اجلاس از روز گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند