Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@22:42:42 GMT

انفجار گاز شهری در شهریار به ۴ خودرو آسیب زد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۶۹۸۴

انفجار گاز شهری در شهریار به ۴ خودرو آسیب زد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار از انفجار گاز شهری در این شهرستان خبر داد و افزود: به ۴ خودرو در این حادثه آسیب وارد شد.

خبرگزاری مهر: احمد کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۵:۱۸ عصرروز سه شنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق یک مجتمع تجاری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای خیابان دوازدهم غربی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۳۰۱ اندیشه و ۱۰۱ مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار با تشریح محل حادثه گفت: نشت گاز شهری در یک واحد اداری از قسمت اجاق گاز باعث انفجار، حریق و بروز خسارت به ۴ دستگاه خودرو متوقف در خیابان شده بود که ضمن نجات خانمی حدودا ۳۴ ساله و قطع جریان برق، گاز و اطفاء ایمن سازی کامل محل مذکور صورت پذیرفت.

وی افزود: خوشبختانه این انفجار مصدومی نداشت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت