Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:42:23 GMT

گروگانگیران ترسو پسربچه مشهدی را رها کردند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۷۰۶۰

حوادث رکنا: 3 جوان برای رسیدن به پول میلیونی اقدام به ربودن نوجوان مشهدی کردند اما پس از 10 ساعت زمانی که پلیس را در یک قدمی خود دیدند اقدام به رها کردن طعمه شان کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرتیپ قادر کریمی رییس پلیس Police استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس تربت جام در جریان ربوده شدن جوان 17 ساله ای به نام دانیال قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ کیانی رییس پلیس شهرستان تربت جام برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرتیپ کریمی افزود: کارآگاهاان با اقدامات فنی و اطلاعاتی خیلی زود یکی از اعضای این باند آدم ربایی که جوان 22 ساله ای است را شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد.
وی ادامه اداد: متهم پس از اینکه در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفته به ناچار دو همدست دیگرش را لو داد و ادعا کرد که نقشه آم ربایی را از چند روز قبل طراحی کرده بودیم و دانیال را که طعمه این نقشه بود را روز 30 آبان ماه در مسیر مدرسه اش ربودیم و در تماس با خانواده اش خواستار پرداخت 100 میلیون تومان در ازای آزادی Freedom فرزندشان کردیم.
رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت: ماموران با توجه به اطلاعات به دست آمده دو متهم دیگر پرونده را شناسایی کردند و آدم ربایان وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند پس از 10 ساعت از زمان آدم ربایی، گروگان hostage خود را رها کردند و پسر نوجوان به اغوش خانواده اش بازگشت.
سرهنگ قادر کریمی افزود: ماموران در گام بعدی موفق به دستگیری دومین عضو این باند آدم ربایی شدند اما سومین عضو این گروه موفق به فرار Escape شد.
دانیال 17 ساله طعمه گروگانگیران درباره جزئیات ربودنش به ماموران پلیس آگاهی تربت جام گفت: زمانیکه آدم ربایان مرا ربودند اقدام به بستن چشم هایم کرده و با اسلحه ای که در دست داشتند بارها مرا تهدید کردند و حتی برای ترساندن من اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
سرتیپ کریمی گفت:با توجه به این اظهارات پسر نوجوان تحقیقات از دو متهم دستگیر شده وارد مرحله دیگری شد و آنها به ناچار اعتراف کردند که یک اسلحه کلت نیز در اختیار داشته اند که در این شاخه از تحقیقات، ردیابی های پلیسی برای دستگیری متهم و اسلحه کلت جنگی و همچنین کشف دیگر جرایم اعضای باند آدم ربایی مسلحانه ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند