Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:08:45 GMT

شباهت یک سریال ایرانی به «جومونگ»/عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۷۳۸۳

شباهت یک سریال ایرانی به «جومونگ»/عکس

«حسن وارسته» نویسنده سریال «افسانه هزار پایان»  گفت: ایده‌هایی را از نسخه قبلی (شکر آباد) به «افسانه هزار پایان» آوردم که زیاد با یکدیگر همخوانی ندارد. هر 15 قسمت یکبار فصل تمام می شود و در پایان هر قسمت مخاطب غافلگیر خواهد شد.

وی در همین زمینه ادامه داد: از ساختار یک بعدی و تخت شکر آباد فاصله گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شکر آباد قصه ها ساده بودند، البته ایرادی هم نیست اما من دوست داشتم قصه ها با شخصیت هایی چند لایه بیان شوند و بیشتر شخصیت پردازی داشته باشد تا تیپ پردازی. در حال حاضر کاراکترهایمان عمق و پس زمینه دارند و ماجراها پیچیده می شود اما در نسخه قبلی که همان شکرآباد بود اینطور نبود.

این نویسنده در ادامه بیان داشت: الگوی ما سریال های خوب دنیا هستند که شخصیت ها از جایی به جایی تبدیل به شخصیت دیگری می شوند. در اینجا آدم ها در سفری که دارند پخته می شوند و بعد به ابر شهر می رسند.

وارسته با اشاره به بیان کمدی متفاوتی در سریال‌های طنز گفت: در شرایطی که اغلب کمدی های تلویزیونی اجتماعی هستند، ما سعی کردیم کمدی متفاوتی را به مخاطب عرضه کنیم که تا به حال آن را ندیده است. ما تا به حال در سریال هایمان فانتزی نداشتیم و در افسانه هزار پایان سعی کردیم به سمت آن فانتزی رویم که تا به حال در تلویزیون تجربه نشده است. اسپشیال افکت، رویاپردازی، شکست زمانی و موقعیتی و ... از این قبیل هستند که تا به حال روی کاغذ خوب درآمده است و امیدواریم در اجرا هم همینطور باشد.

وی درباره لوکیشن های این سریال نیز بیان داشت: لوکیشن اصلی مان همان شهرک سینمایی غزالی است، اما بخش های بیابانی در دریاچه نمک و بیابان های اطراف است که طوفان شن، ‌لشگر کشی و ... هم در این فضاها به تصویر کشیده می شود.

 

نویسنده سریال «پایتخت» درباره انتخاب بازیگرهای این سریال نیز گفت: ما یکسری بازیگرهای مهمان داریم که در هر اپیزود هستند و با پایان قصه آنها هم می روند، اما تعلیقاتی وجود دارد که به قسمت بعدی منتقل می شود و قرار شده تا برای بازیگرهایی که صاحب این تعلیق ها هستند از بازیگرهای چهره استفاده کنیم.

وی در توضیح نقش های این سریال بیان داشت: در این سریال یک خانواده داریم با یک سری اهالی که در کهن شهر هستند که همگی انتخاب شده اند اما تعدادی از بازیگرهای مهمان هنوز انتخاب نشده اند. نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی و کیمیا گیلانی از بازیگرهای اصلی هستند که وارد کهن شهر می شوند و در این شهرعلی اوسیوند، رامین ناصر نصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، پروین قائم مقامی، مریم کاویانی، بیوک میرزایی، تورج نصر، عزت اله رمضانی فر، عزت اله مهرآوران و ... هر کدام نقشی را به عهده دارند.

وارسته که علاوه بر نویسندگی در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را عهده دارد،‌ در این باره گفت: من در گذشته بازیگری می کردم اما خب بنا به دلایلی به سمت نویسندگی آمدم،‌اما در این سریال ایفاگر یکی از نقش ها هستم که اتفاقا زیاد هم بلند نیست، اما آن را دوست دارم. عماد مستنسخی شخصیت پدر خانواده است که شغل او صحافی کتاب های قدیمی است و طی ماجرایی تبعید می شود و فرزندانش به دست گلاب خانم (مقانلو) می افتند. خودم فکر می کنم که قصه تا حدی شبیه به الگوی جومونگ است که پدر گمشده پیدا می شود و ...

وی درباره زمان پخش این سریال نیز گفت: به احتمال فراوان بعد از محرم و صفر پخش مان شروع خواهد شد. شرایط تولید و پراکندگی لوکیشن، سختی قصه و .. داریم که همین ها مقداری ریتم کار را کند می کند.

 «افسانه هزار پایان» طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که در 52 قسمت توسط شهاب عباسی تهیه و کارگردانی می شود.

«افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می شوند اما با حمله راهزن ها به کاروانشان مسیر زندگی شان تغییر می‌کند ...

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به رامین راستاد، رضا توکلی ، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت الله رمضانی فر، تورج نصر، امیر آتشانی، پروین قائم مقامی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی ، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.

از عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: مسعود انتظاری، سرپرست نویسندگان: حسن وارسته، نویسندگان: حمزه صالحی و امیر شاداب، مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: فواد چاومه، مدیرصدابرداری: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی، مدیر تولید: علی محمودی، عکاس: رز ارغوان و مدیرروابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات

پلتفرم پخش کننده سریال پرمخاطب زخم کاری نوشت: «باید اطلاع دهیم که بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش اختصاصی آن آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت ولی هنوز نهایی نشده است.»

tags # سریال زخم کاری ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد