Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آخرین وضعیت هیات امنایی شدن بیمارستان‌ها را اعلام کرد و گفت: دستورالعمل اداره بیمارستان‌های هیئت مدیره‌ای آخرین مراحل خود را طی می‌کند.

دکتر محمد آقاجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آثار اداره هیئت امنایی بیمارستان‌ها اظهار کرد: بیمارستان‌های وزارت بهداشت برای اداره بهتر نیاز به تغییر الگوی مدیریت دارند؛ چرا که  الگوی فعلی بسیار قدیمی و براساس روابط اداری کاملا دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع  تحرک و پویایی بیمارستان‌ها را می‌گیرد. بیمارستان صنعتی بسیار پیچیده است و برای اداره این صنعت نیاز به مدیریتی پویا و چابک داریم که اختیار داشته باشد و بتواند مطابق نیازهای روز در بیمارستان تغییر ایجاد کند و آن را توسعه دهد و اداره کند.

آقاجانی با اشاره به دستور وزیر بهداشت درباره تشکیل کارگروه تدوین دستورالعمل اداره بیمارستان‌های هیئت مدیره‌ای، اظهار کرد: این دستورالعمل در مراحل آخر تدوین است. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز منتظر ابلاغ این دستور العمل است تا بیمارستان‌های خود را بر اساس این مدل اداره کنند و بیمارستان‌ها به سمت استقلالی نسبی برده شوند.

وی ادامه داد: الگوی مترقی برای مدیریت بیمارستان‌ها، اداره هیئت امنایی است؛ به این ترتیب اختیارات اداره بیمارستان‌ها به خود بیمارستان داده می‌شود. این هیئت مدیره ترکیبی از نیروهای داخل و خارج بیمارستان و صاحب تجربه در مدیریت و اقتصاد بیمارستانی است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اضافه کرد: با تشکیل این هیئت مدیره، دانشگاه‌های علوم پزشکی اختیارات خود در زمینه مدیریت بیمارستان را به آن تفویض می‌کنند. در نتیجه بیمارستان‌ها می‌توانند منابع مالی، فیزیکی و انسانی خود را با استفاده از قدرت هیئت مدیره به خوبی تامین کنند و در برابر مراجع نظارتی پاسخگو باشند.

وی افزود: طرح اداره هیئت امنایی بیمارستان‌ها به سال 85 بازمی‌گردد و تجارب موفق و ناموفقی داشته است؛ به همین دلیل با تکیه بر این تجارب باید این الگوی جدید بهتر طراحی شود. امیدواریم این تجربه جدید کم نقص‌تر باشد و اداره بیمارستان‌های وزارت بهداشت را متحول کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست