Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تسهیلات بلاعوض از این هفته و تسهیلات تعمیرات در مناطق زلزله زده از هفته اینده پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدرضا تابش در نشست خبری گفت : دو روز بعد از زلزله 21 ابان کار اولیه براورد اغاز و مشخص شد 15 هزار و 500 واحد تخریب شده و 15 هزار واحد نیازمند بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد:براورد اولیه 24 ابان به هیئت وزیران برای تامین تسهیلات ارائه و 767 میلیاردو 500 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد تصویب شد.
وی دامه داد: این تسهیلات به بانک مرکزی ابلاغ شد و بانک های عامل مشخص شدند.
تابش با اشاره به ضمانت راحت این تسهیلات گفت: تسهیلات به صورت سفته زنجیره ای است.
وی ادامه داد: سقف فردی بازسازی تسهیلات مساکن روستایی 25 میلیون تومان و مسکن شهری 35 میلیون تومان است و تعمیر اماکن شهری و روستایی و تجاری 12 میلیون تومان و در خرید لوازم خانگی نیز10 میلیون تومان تسهیلات است.
تابش درباره کمک بلاعوض گفت: 281 میلیارد و616 میلیون تومان به صورت هزینه ای برای بازسازی بخشهای خسارت دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه در اختیار بنیاد قرار گرفته شده است.
وی افزود : کمک بلاعوض برای احداث 11هزار واحد مسکن روستایی به ازای هر واحد 5 میلیون تومان، کمک بلاعوض جهت احداث 4 هزارو 500 واحد مسکونی شهری به ازای هر واحد 6 میلیون تومان ،کمک بلاعوض مرمت و تعمیر 15 هزارواحد مسکونی شهری و روستایی و واحدهای تجاری به ازای هر واحد 2 میلیون تومان است.
همچنین کمک بلاعوض تامین لوازم خانگی 15 هزارو 500 واحد به ازای هر واحد 2 ملیون تومان ،کمک بلا عوض جهت احداث مسکن شهری به ازای هر واحد 6 میلیون تومان ، کمک بلاعوض تامین اسکان موقت4 هزارو 500 واحد شهری به ازای هر واحد 5 میلیون تومان و هزینه های پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیدیتی و اواربرداری 83 میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه تسهیلات اقتصادی پرداخت شده که رقم بسیار قابل توجهی برای توسعه بخش صنعت استان به شمار می رود.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب ۴۹۹ فقره وام اقتصادی به متقاضیان واگذار شده است، افزود:از این میزان، ۵۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و شش هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در حوزه سرمایه ثابت بوده است.

سرتیپی، با اشاره به اینکه همچنین درحال حاضر ۶۷ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش در دست اقدام است، گفت: بخش قابل توجهی از این میزان تسهیلات با پیگیریهای صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با احتساب این میزان،کل تسهیلات پرداختی و در دست اقدام از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی حدود ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج
  • پرداخت ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی