Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بانوان بسیجی موفق در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همواره در بسیج حضور داشتم و سالیان بسیاری است که در بسیج فعالم گفت: کلمه بسیج به تنهایی حامل پیام اخلاص است و بسیجی کسی است که همه داشته‌های خود را می‌بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شریفی گرمدره یکی از بسیجیان موفق در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در حوزه سطح دو را تمام کردم و در دانشگاه هم در رشته زیست شناسی تا مقطع دکترا پیش رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از سال ۸۵ برنامه‌هایی را در حوزه خانواده و تربیتی آغاز کردم اضافه کرد: در سال‌های اخیر فعالیت در این زمینه را افزایش دادیم و در سال بیش از ۶۰۰ برنامه در این زمینه اجرا می‌شود.

شریفی اضافه کرد: درحال‌حاضر مشاور حوزه علیمه خواهران، مدرس دانشگاه شهرکرد، مربی نهاد رهبری در دانشگاه، مدرس نهج‌البلاغه و مشاوره‌های خصوصی که در مرکز قرآنی الرحمن ارائه می‌شود را در برنامه خود دارم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ سال سن داشتم که ازدواج کردم و دو فرزند پسر و یک فرزند دختر دارم افزود: در حین مراحل تحصیلم و در سال ۸۰ به فاصله کوتاهی خداوند دو فرزند پسر به من عطا کرد و مرداد امسال به دلیل موفقیت‌های این دو فرزندم ما در استان به‌عنوان خانواده موفق معرفی شدیم.

یاد خدا را بزرگ‌ترین رمز موفقیتم است

شریفی ادامه داد: پسر بزرگم که در مدرسه تیزهوشان درحال تحصیل است حافظ ۲۵ جزء قرآن و پسر کوچکم ۶ جزء قرآن را حفظ است و در مسابقات کشوری و استانی شرکت دارند، از آنجایی که به فعالیت یک بعدی در هیچ زمینه‌ایی اعتقاد ندارم فرزندانم را در کلاس‌های زبان و ورزشی هم نام‌نویسی کردم و جزء والیبالیست‌های موفق هستند.

وی یاد خدا را بزرگ‌ترین رمز موفقیت خود عنوان و بیان داشت: یاد خدا باید یکی از اولویت‌های زندگی هر فردی باشد.

این بسیجی موفق دعای پدر و مادر و پشتکار را از دیگر رموز موفقیت خود معرفی و خاطرنشان کرد: تلاش به همراه اعتقادات از رمزهای موفقیت در زندگی هستند، اعتقاد به اینکه هر صبح سوره یاسین و هر شب سوره واقعه در خانه خوانده شود برکات بسیاری دارد و زندگی انسان را در مسیر خدا قرار می‌دهد.

شریفی ارتباط عاطفی و صمیمی با همسرش را یکی دیگر از علل موفقیت خو در مسیر زندگی عنوان و خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنم در درجه اول در زندگی خدا را فراموش نکنند و راهکارهای ارتباط صمیمی و عاطفی را هم برای همسر و هم برای فرزندان‌شان یاد بگیرند و اطلاعات‌شان را مدام بروز کنند.

وی به آیات قرآن درخصوص تفکر در بحث ازدواج اشاره و ادامه داد: خداوند تنها در مورد ازدواج به تفکر تاکید کرده و دلیل آن این است که بیشتر مشکلات خانواده‌ها عدم آگاهی است.

بسیجی یعنی همه داشته‌هایت را با اخلاص ببخشی

شریفی با بیان اینکه همواره در بسیج حضور داشتم و سالیان بسیاری است که در بسیج فعالم اضافه کرد: کلمه بسیج به تنهایی حامل پیام اخلاص است و بسیجی کسی است که همه داشته‌های خود را می‌بخشد.

وی یادآور شد: سعی کردم از بسیج کمک بگیرم و دانسته‌ها و دانشم را در حیطه خانواده در اختیار خانواده‌ها قرار دهم و افتخارم این است که یک بسیجی بوده و هستم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است