Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا و ادامه بارندگی در برخی نقاط استان تا روز جمعه خبر داد.

‌‌کوروش بهادری در گفت‌وگو با ایسنا‌، با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته اظهار کرد: امروز و فردا نیز شاهد بارندگی در خوزستان خواهیم بود و احتمالا بارندگی تا روز جمعه در برخی نقاط استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا در اکثر نقاط شاهد مه صبحگاهی و افت سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش برف و تگرگ در گردنه چری و تاراز تصریح کرد: رانندگانی که قصد مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری از مسیر مسجدسلیمان را دارند، حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
 
بهادری با اشاره به میزان بارندگی در استان خوزستان گفت: میزان بارندگی از روز گذشته تا نه صبح امروز در تاراز 50 میلی‌متر، در باغملک 13 میلی‌متر، در دزفول 49.8 میلی‌متر، در امیدیه 33.6 میلی‌متر، در شوش 41.2 میلی‌متر، در لالی 30.1 ، در گتوند و دهدز 21.5 ، در هندیجان 22.9، در بستان 29، مسجدسلیمان 24.6، رامهرمز 11.1، بهبهان 26، در شوشتر 40.2، در ایذه 21.3، در اهواز 1 میلی‌متر، در ماهشهر و اندیمشک 5.1، در شادگان 0.8 گزارش شده است.
 
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهاران پربارش فارس
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد