Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،محمد رئیس زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی طی پیامی پیروزی اخیر جبهه مقاومت و پایان یافتن حضور داعش در منطقه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

تقارن هفته بسیج با پیروزی و نصرت الهی بزرگ درهم شکسته شدن شجره خبیثه داعش به دست پر توان و با صلابت جبهه مقاومت و در زیر بیرق هدایت و فرماندهی با درایت و مقتدرانه رهبر شجاع و بصیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را به همه امت اسلام و بخصوص ملت شریف و شجاع ایران تبریک عرض می نمایم و بر سردار سرافزار سپاه اسلام، محبوب دلهای مجاهدان حاج قاسم سلیمانی عزیز درود و صد سلام می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شریف جامعه پزشکی کشور اعم از پرستاران و پیراپزشکان و پزشکان عمومی و متخصص و فوق تخصص، با تجربه های انباشته دوران دفاع مقدس، این بار پرشورتر و توانمندتر از روزهای اول شروع این فتنه در منطقه، پا به پای مجاهدان و رزمندگان سرفراز جبهه مقاومت در همه میادین و صحنه ها و در نزدیک ترین نقاط به خطوط درگیری با وحشی صفتان درنده خوی داعشی و تکفیری حضوری پر رنگ داشتن و برای مداوا و درمان مجروحین و تأمین بهداری رزمی از هیچ کوششی فرو گذار نکردن در طی این پنج سال پرستاران و پیراپزشکان و پزشکان شجاع و با کفایت ما در قالب بیش از 335 تیم اعزامی در هر زمان و مکانی که لازم بود، مجاهدانه سرتاسر جبهه پر افتخار مقاومت را پوشش دادن و در این راه، شرافتمدانه و پر ارزش 4 شهید، یک آزاده و 10 مجروح را تقدیم حفاظت از کیان و شرف ایران اسلامی و امت اسلام کرده اند.

به دلیل محدودیت در اعزام، هماره خیل عظیم مشتاقان و داوطلبان از رده های مختلف حوزه سلامت به خصوص از بین استادان و پزشکان برجسته دانشگاهی برای حضور در این میدان مقدس جهاد، چه با ارسال پیام و تلفن و چه با مراجعه حضوری از سویی موجبات امید و سرور را فراهم می ساختند و از دیگر سو، ما را شرمنده خود می کردند.
در این مسیر دشوار اما غرور آفرین همراهی و مساعدت مسئولین حوزه سلامت کشور به خصوص همدلی و پشتیبانی بی دریغ شخص وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر هاشمی و معاونین ایشان و روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور نقش بی بدیل داشته است که در خور تقدیر و ستایش است.

با لطف خداوند متعال، آمادگی، توانمندی و روحیه جهادی مشتاقانه و هماهنگی و یکدلی اعضای جامعه پزشکی کشور چه در منطقه و چه در داخل کشور برای بستری و مداوای بیش از 5000 هزار مجروح جبهه مقاومت اعم از ایرانی و غیر ایرانی به خصوص در بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) برگ زرین دیگری را در دفتر پر افتخار حوزه سلامت ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره برادران مجاهد و شهیدم، شهیدان محمد حسن قاسمی، فریدون احمدی، حمید قناد پور و حمیدرضا اسد الهی و تکریم برادر آزاده و سر افرازم حاج احمد محمدی و تقدیر و تشکر از همه همکارانم در بسیج جامعه پزشکی کشور، خاضعانه و خاشعانه دست یکایک پیشگامان عرصه این جهاد مقدس در جامعه پزشکی کشور را می بوسم و صمیمانه چه از آنهایی که توفیق حضور در این میدان پر افتخار را پیدا کرده اند و چه از آنهایی که شور و شوق این حضور را در دل خود پروراندند، تشکر و قدر دانی می کنم.»
706

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی جبهه مقاومت داعش پیام تبریک پیروزی هفته بسیج محمد رئیس زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم

اکانت رسمی بوندسلیگا با انتشار این ویدیو، تولد 38 سالگی مانوئل نویر را تبریک گفت.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی