Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:49:21 GMT

طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۰۹۳۳

طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر جزئیات و پیچیدگی ، باید به خوبی نگهداری شود، عواملی چون طراحی گرافیکی فروشگاه، ورود اطلاعاتی صحیح کالاها ، بروز بودن سایت ، در ادامه دار بودن فعالیت بسیار موثر است ،ما اینجا هستیم تا بستر فروشگاه اینترنتی شما را آماده کنیم.
سایت های فروشگاهی فراوانی وجود دارد که در ایران می توان وب سایت  دیجی کالا  و در خارج از ایران وب سایت  آمازون رامثال زد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وقتی افراد تقاضای یک سایت شبیه دیجی کالا را می کنند ما تمام جوانب یک فروشگاه آنلاین فروشگاهی مثل این سایت محبوب را در نظر می گیریم .

 این را بدانید اگر طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به متخصص نسپارید مشکلاتی از قبیل محدودیت‌های طراحی، برنامه نویسی ، میزبانی غیرقابل اعتماد و محدودیت‌های بخش مدیریت ممکن است شما را تهدید کنند پس طراحی آن را از آغاز تا پایان و نیز توسعه فروشگاه آنلاین خود را به متخصص ویژه این کار بسپارید .

گروه طراحی سایت کارناوب ، وب سایت های فروش آنلاین خود را  در حالت  قالب عمومی با هزینه پایین تری نسبت به قالب های اختصاصی در اختیار شما دوستان قرار خواهد داد تا با سرمایه کمتری کسب و کار خود را آغاز کنید. در نظر داشته باشید وب سایت فروشگاهی ذکر شده فقط قالب عمومی دارد و مدیریت محتوای آن کاملا به صورت اختصاصی توسط گروه کارناوب تولید  و از cms های آماده و رایگان استفاده نشده است .
انواع مدل های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
 طراحی  همانند دیجی کالا
 طراحی  سایت فروشگاهی مثل بامیلو
 طراحی سایت فروشگاه موبایل

امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهیم
یک سایت فروشگاهی علاوه بر ظاهری زیبا و دوست داشتنی باید امکاناتی داشته باشد تا کاربران به‌راحتی به نتیجه دلخواه خود برسند ، برخی از امکانت فروشگاهی کارناوب بدین شرح می‌باشد :
 ثبت نام آسان
 عضویت در خبرنامه سایت
 اضافه کردن محصول به علاقه مندی های و سبد خرید
 مدیریت خریدهای گذشته
 نمایش وضعیت خرید
 نمایش پیش فاکتور در هنگام خرید
 دسترسی محصول از مسیرهای مختلف سایت
 جستجوی ساده و پیشرفته
 نمایش محصولات بر اساس دسته انتخاب شده
 مقایسه کالا در وب سایت
 سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز
 خرید سریع بدون نیاز به لاگین
 پرداخت آنلاین و کارت به کارت
 ثبت نظر  و امتیاز برای هر محصول
 امکان درج محصول در فهرست علاقه‌مندی‌ها
 نمایش نمودار تغییر قیمت ها
 اشتراک گذاری کالا
 اطلاع کاربر از موجود شدن کالا
جستجوهای ایجکسی
 فیلتر حرفه ای بر اساس برند ، قیمت و . .

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟