Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش دبیران هیات های فوتبال کشور گفت: این همایش بسیار مفید بود. برای اولین بار است که دبیران هیات ها گرد هم آمدند، از برنامه های مختلف آگاه شدند و برای رشد فوتبال طرح هایی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام ماندگار است و باید ادامه دار باشد. این نشست ها افکار را بهم نزدیک می کند، ارتباطات را سامان می دهد و باعث می شود مشکلات سراسر کشور با هم فکری برطرف شود.

معینی درباره سکوتش در مقابل حذف تیم جوانان در مسابقات آسیایی اظهار کرد: دلیل اصلی سکوت من آن است که  ابتدا باید همه اطلاعات گردآوری شود و با تفکر جواب این اتفاق را داد. شنبه جلسه کمیته فنی با حضور کادر فنی برگزار می شود تا جواب مردم فوتبال دوست داده شود.

او درباره برکناری فرهاد پور غلامی افزود: چنین چیزی مطرح نشده است و نباید هم مطرح شود زیرا اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می دهد. نوسانات در فوتبال وجود دارد. اما آن چه که مهم است فرآیند کار است.

 رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره مشکلات فوتبال پایه اظهار کرد: هیچ کس برای فوتبال شکست نمی خواهد. از بازیکن گرفته است تا فدراسیون و کمیته ها. اما برخی مسائل ناگزیر است. در مقاطعی بازیکنان خوبی روی کار می آیند و موفقیت به دست می آید. باید اتفاقات فوتبال را پذیرفت و مسیر پیشرفت فوتبال را حمایت کرد.

معینی درباره از دست دادن میزبانی و انتخاب غلط پورغلامی خاطر نشان کرد:آزاد قبل از این درباره میزبانی توضیحاتی را ارائه داده است. اما درباره پورغلامی، من این نظرات را کامل رد نمی کنم. اما نباید زود قضاوت کنیم. اگر با اطلاعات کامل تری پاسخ گو باشیم شرایط بهتری ایجاد می شود.

انتهای پیام/

اظهارات معینی درباره تیم جوانان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

منصور شیشه فروش بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های ۲ روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: این بارش‌ها به صورت رگباری و باران بوده است.

وی افزود: عمده بارش‌های مطلوب در شمال و شرق استان اصفهان گزارش شد، افزود: به همین تناسب نیز شاهد حوادث مرتبط با سیل در شهرستان‌های این مناطق بودیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به جریان آب در رودخانه‌های فصلی در اکثر مناطق استان اصفهان ابراز کرد: حجم سیلاب در برخز از رودخانه‌ها به اندازه‌ای بود که منجر به آبگرفتگی جاده‌ها نیز شد.

وی افزود: در این زمینه باید به خروش رودخانه فصلی در شهرضا و مسدود شدن مسیر شهرضا – اصفهان در منطقه مهیار اشاره کرد که در ساعات صبح امروز منجر به کندی تردد در این محور شد.

شیشه فروش با بیان اینکه کنترل سیل در شهرستان شهرضا همچنان ادامه دارد، افزود: سیل مهیار کنترل شده و آب‌ها به کانال پمپاژ شده است.

وی با بیان اینکه در اردستان نیز در روستاهای مهراندو و ظفرقند و روستاهای تلک آباد شاهد آسیب سیل به قنات‌ها بودیم، افزود: همچنین ۴۰ رأس گوسفند نیز در این شهرستان از بین رفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آسیب دیدن چند باب منزل مسکونی قدیمی در اردستان نیز گفت: زیرگذر مقار - زواره و زیرگذر راه آهن نیز درگیر سیل شد که با ورود راه آهن یزد زیرگذر آهن آهن اصلاح و به مدار تردد بازگشت؛ همچنین عوامل مدیریت بحران اردستان تخلیه آب را از زیرگذر مقار – زواره انجام دادند.

وی با اشاره به ریزش کوه در جاده انارک و گردنه زنجیرگاه نیز گفت: این حادثه نیز منجر به تعریف محدودیت تردد شد و در حال حاضر مسیر باز شده و امکان تردد وجود دارد.

شیشه فروش همچنین به قطعی برق در روستاهای حسن رباط، لوشاب و موته و همچنین قطعی خطوط مخابراتی در شهر لای بید بر اثر بارش‌های شب گذشته اشاره کرد و افزود: این مشکلات نیز برطرف شده است.

وی با اشاره به بارش خوب باران در خور و همچنین وقوع سیلاب در کاشان ابراز کرد: در کاشان سیلاب فروکش کرد و همچنان آبگرفتکی و گل و لای وجود دارد چرا که در این شهر شاهد شدت بارش و فعال شدن حوضه‌های آبریز بودیم که بسیاری از خیابان‌های این شهر نیز دچار آبگرفتگی شدند وامدادرسانی به صورت مستمر تا ظهر ادامه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان رودخانه در کاشان وارد شهر شد و باند فرودگاه و جاده‌های این شهرستان را تحت تأثیر قرار داد و تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام ۴ تیم مدیریت بحران از مرکز استان به شهرستان‌های نطنز، اردستان، شهرضا و کاشان گفت: همچنین تیم‌های ارزیابی به مناطق تحت تأثیر سیل اعزام شدند.

شیشه فروش گفت: ادارات راهداری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی برای بررسی اعزام شدند و در این بین بانک کشاورزی در دفاتر خدمات بیمه‌ای خسارات کشاورزی را ارزیابی می‌کتد و صندوق حوادث طبیعی ساختمان نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تا فردا بارش‌های رگباری با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087956

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند