Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@17:35:42 GMT

بازار سهام آماده عبور از سقف تاریخی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۲۲۱

بازار سهام آماده عبور از سقف تاریخی

ایران اکونومیست -

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران با آغاز معاملات امروز چهارشنبه اول آذرماه 96 تا لحظه انتشار این خبر با افزایش 301 واحدی به رقم 89 هزار و 76 واحد رسید. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 42 واحدی از محدوده 17 هزار و 577 واحد عبور کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه نیز با وجود ورود شاخص کل بورس به کانال 89 هزار واحدی اندکی بیش از 54 میلیارد تومان است که در خریدوفروش بیش از 200 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 20 هزار و 194 نوبت دادوستد حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هم‌اکنون گروه فلزات اساسی و معدنی‌ها با خودنمایی دوقلوهای سنگ آهنی اصلی‌ترین گروه تأثیرگذار بر رشد شاخص کل بورس تهران هستند.

در فرابورس نیز هم‌اکنون (آیفکس) با رشد 3 واحدی روی رقم 1016 واحد ایستاده است.

بر اساس این گزارش شاخص کل بورس تهران آخرین بار در تاریخ 15 دی‌ماه سال 1392 در بالاترین رقم به 89 هزار و 500 واحد رسید که پیش‌بینی می‌شود با افزایش انتظار برای انتشار گزارش‌های عملکردی مناسب در گروه‌های پیشروی بازار به‌زودی این سقف تاریخی شکسته شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار