Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در حاشیه مراسم اعزام راهیان نور اظهار کرد: 160 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور با 4 دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هر کس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران آشنا کند و هدف از برگزاری این برنامه‌ها انتقال ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان می‎باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیارگفت: برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این اردو دانش‌آموزان عزیز از یادمان شهدای کربلای ۵و۴، اروندکنار، فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.
 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان