Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:46:05 GMT

قاتل جنازه سوخته در شهرستان گالیکش شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۴۹۳

قاتل جنازه سوخته در شهرستان گالیکش شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش با اشاره به کشف جسد یک زن در حدود یک ماه پیش در این شهرستان گفت: قاتل جنازه سوخته کشف شده در شهرستان گالیکش شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، عباس عرب با اشاره به شناسایی قاتل جنازه سوخته در شهرستان گالیکش، اظهار داشت: عذاب وجدان، قاتل این زن را برای اقرار به دفتر بازپرس دادسرای گالیکش کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش با بیان این که 30 مهر امسال جنازه سوخته فردی در این شهرستان کشف شد، گفت: بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد مقتول، زن است که جنازه‌اش پس از به قتل رسیدن، سوزانده شده است.

وی افزود: قاتل چندی پیش در دادسرای این شهرستان پرونده‌ای برای مفقودی همسرش تشکیل داده بود اما به علت عذاب وجدان در حضور بازپرس پرونده به قتل اعتراف کرد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش، قاتل، اختلافات خانوادگی را انگیزه قتل اعلام کرده است.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پس از حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در استان، کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی فعال گردید، گفت: در حال حاضر تدوین برش استانی این سند بالادستی با نگاه بومی محلی در دست اقدام است.

او افزود: قطعا بهره‌گیری از جریان نخبگانی استان در بحث تدوین سند فرهنگی مازندران موثر خواهد بود، احصای نظام مسائل استان در بخش اول برایمان اولویت داشته و پس از آن شناسایی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری ۲۲جلسه تخصصی باهدف شناسایی و بررسی نظام مسائل استان برای تدوین این سند اشاره و بیان کرد: تلاش شده از ظرفیت اجرایی دستگاه‌ها، جامعه نخبگانی و تشکل‌های مردمی بهره گرفته شود.

او با بیان اینکه در گام اول تلاش شده ۵ مسأله اصلی استان برای تدوین این سند جمع آوری شود، افزود: این مسأله‌ها باید در صحن شورای فرهنگ عمومی مطرح و تبدیل به مصوبه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شناسایی مسائل که از نظر تمامی فعالان حوزه فرهنگ و هنر اولویت دار باشد مورد توجه بوده است، گفت: این مسائل باید مطابق آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شود.

او بابیان اینکه تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از آن- تضعیف بنیان خانواده و تاثیر و تاثر نامتوازن مسافران و مهاجران در استان سه مسئله ابتدایی احصا شده برای تدوین این سند است، افزود: ضعف ساماندهی فعالیت‌های نوین فرهنگی و ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی در زیست بوم استان نیز ۲مسئله دیگر برای تدوین این سند می‌باشند.

آهنگر تاکید کرد: گام بعدی نیز فعال کردن حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین امور دینی، تعلیم و تربیت و حوزه اجتماعی زنان و حوزه خانواده و اقتصاد فرهنگ است.

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد