Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:10:18 GMT

قتل پیر مرد ۷۰ ساله در قهوه خانه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۵۳۳

جسد مردی ۷۰ ساله در یکی از روستای‌های شهرستان فومن کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن جعفرزاده رئیس پلیس فومن گفت:  ساعت 6:30 صبح امروز در پی اعلام کشف  جسد مردی در یک چایخانه در یکی از روستاهای شهرستان فومن،ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد که جسد متعلق به مردی ۷۰ ساله است که با ضربات جسم تیز و برنده به قتل رسیده، افزود: جسد پس از بررسی‌های اولیه و جمع آوری شواهد و مستندات از صحنه جرم به پزشک قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیری قاتل یا قاتلان و بررسی علت و انگیزه قتل در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار دارد، بیان داشت: به محض دستگیری قاتل یا قاتلان موضوع اطلاع رسانی می شود.

منبع: میزان

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد