Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: سرنشینان یک فروند لنج باری غرق شده در خورخان بخش بردخون دیر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر احسان گلستانی افزود: این لنج ۵ سرنشین داشت که بامداد امروز اعلام کردند دچار مشکل شده‌اند و بلافاصله با هماهنگی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر شناور ناجی ۲ از عامری به محل مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه یک لنج باری دیگر توانسته بود سرنشینان این لنج نجات دهند.

گلستانی بیان کرد: سپس شناور ناجی 2 این ملوانان را به بندر عامری منتقل کردند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: پنج شناور جستجو و نجات دریایی با آمادگی کامل آماده خدمت رسانی در مناطق عملیاتی عسلویه، عامری، بوشهر و خارگ هستند که دریانوردان می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۵۰ در مواقع اضطرار از کمک این شناورها بهره مند شوند.

صبح امروز سرنشینان یک لنج دیگر هم در 45 مایلی جزیره خارگ دچار حادثه شدند که لنجشان غرق شد اما شش سرنشین آن نجات یافتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی