Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیدار دشواری را در تورین پیش رو دارد.

به گزارش تارنمای خبری سان، تیم فوتبال بارسلونا امشب (چهارشنبه) در هفته پنجم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف یوونتوس می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در این دیدار بدنبال پیروزی است، اما در صورت تساوی هم صدرنشین گروه دی می شود و به یک هشتم نهایی راه می یابد. یوونتوس در صورت شکست دادن بارسلونا می تواند به مرحله حذفی صعود کند.
جانلوئیجی بوفون و آندره آ بارتزالی در دیدار یکشنبه مقابل سمپودوریا غایب بودند، اما انتظار می رود نام این دو در ترکیب اصلی تیم ماسیملیانو آلگری قرار گیرد. این دو بعد از حذف ایتالیا در پلی آف جام جهانی مقابل سوئد، در ترکیب تیم قرار نگرفتند.
اکنون آلگری می خواهد بهترین تیم خود را مقابل بارسلونا روانه میدان کند.
بندیکت هوودس که تابستان امسال به یوونتوس ملحق شد، بعد از بهبودی از مصدومیت اولین بازی خود را برای این تیم انجام می دهد.
یوونتوس هیچ نگرانی بابت مصدومیت یا محرومیت بازیکنان خود ندارد. یوونتوس در ماه سپتامبر مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد و اکنون بدنبال نتیجه بهتری است.
از طرف دیگر محرومیت یک جلسه ای جرارد پیکه پایان یافته و کاتالان ها در انتظار بازگشت او هستند.
اما عثمان دمبله به علت مصدومیت همسترینگ که احتمالا تا پایان فصل ادامه دارد، قادر به همراهی بارسلونا نیست.
لیونل مسی در حالی برای بارسلونا به میدان می رود که فقط سه گل از صدمین گل در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.
شکست یوونتوس برای بارسلونا کار آسانی نیست.
شاگردان آلگری معمولا در خانه بر رقبای خود برتری دارند. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته با نتیجه سه بر صفر بارسلونا را شکست دادند. به علت جو ورزشگاه، انرژی تیم به طور طبیعی بالا می رود و کسب یک امتیاز در این ورزشگاه واقعا کار سختی است، چه برسد به سه امتیاز.
از طرف دیگر بازی بارسلونا خیلی عالی نیست. این تیم بعد از عملکرد عالی در نیمه اول دیدار مقابل سه ویا در دو هفته و نیم گذشته، در بازی روز شنبه نمایش ضعیفی مقابل لگانس داشت. با این حال لوئیس سوارز در این دیدار دو گل زد تا بارسلونا با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف یوونتوس برود.
درصورتی که بارسلونا همان بازی را مقابل یوونتوس ارائه کند، تیم میزبان کار آسانی درپیش دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:,لی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!