Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز طنز حوزه هنری گفت: دیدار شاعران جوان با شاعران پیشکسوت باعث بالا رفتن سطح کیفی آثارشان خواهد داشت.

ناصر فیض در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: نشست «دیدار ماه» فرصتی عالی است که شاید این چند سال اخیر چنین اتفاقی نیفتاده بود و جلساتی بسیار مفید و سودمند است.

وی افزود: بسیاری از این اساتید کمتر در محافل دیده می‌شوند و بیشتر در گوشه‌ای از خانه نشسته اند و آثاری را خلق می‌کنند، این برنامه فرصتی مناسب برای دوستدارن اهل شعر است که علاقه مند برقراری با این افراد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض ادامه داد: این برنامه فرصتی را ایجاد می‌کند تا شاعران جوان متوجه شوند تا این بزرگان در این جا حضور دارند و امیدواری بدست می‌آورند و نشست با افرادی که قله‌های ادب فارسی و شعر فارسی هستند بدون شک تاثیر زیادی بر روی آثارشان خواهد داشت.

مدیر مرکز طنز حوزه هنری تصریح کرد: نفس این افراد و حضورشان در این جلسات و با شعر خوانی شان و دقت جوان‌تر‌ها با آثار خوبی که آن‌ها خلق می‌کنند باعث می‌شود تا در آینده در راهی که انتخاب کرده اند ثابت قدم باشند.

فیض گفت: حوزه هنری این جلسات را بطور مداوم انجام بدهد تا به جلساتی پربار تبدیل شود و این اتفاق حرکتی مبارک است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب شعر و شاهنامه در شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد. رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند. شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد. وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می‌کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند. رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم. در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • برگزاری شب شعر و شاهنامه در شهرستان چرام
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد