Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت ازنا گفت: با اتحاد بین کشورهای اسلامی سوریه، عراق، افغانستان و ایران شجره خبیثه داعش ریشه کن شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا بنیادی ظهر امروز در جمع بسیجیان و ائمه جماعت مساجد در سالن همایش سپاه ازنا ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برای تشکیل جلسه اظهار داشت: این‌گونه جلسات می‌تواند بین ائمه جمعه، جماعت و فرماندهان پایگاه بسیج تعامل ایجاد کند و تا مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نابودی داعش افزود: با پیام سردار سلیمانی که شجره ملعونه داعش نابود شد و با اتحادی که بین کشورهای اسلامی سوریه، عراق، افغانستان و ایران توانستند این شجره خبیث را ریشه را برکنند.

امام‌جمعه موقت ازنا عنوان کرد: قبل از ورود شهید همدانی به سوریه ارتش سوریه از شرایط خوبی برخوردار نبود و ازنظر اعتقادی ضعیف بودند ولی امروز با اتحاد بین این چند کشور اسلامی بستر خوبی برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شده است.

وی با اشاره به زلزله‌زدگان کرمانشاه بیان کرد: حضور مردم درصحنه برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان بسیار جلوه زیبای داشت و زلزله یک بلایی طبیعی ولی هرچند مصیبت‌بار خواهد بود اما ما را یاد خدا و مرگ می‌اندازد.

بنیادی با اشاره به مقاوم‌سازی منازل گفت:در ژاپن زلزله‌هایی از این شدیدتر رخ می‌دهد اما به علت مقاوم‌سازی ساختمان‌هایشان صدمه کمی می‌خوردند و باید منازل و ساختمان‌هایی خودمان را مقاوم‌سازی کنیم.

وی با ابراز تأسف از سیاسی‌کار برخی افراد در حادثه کرمانشاه اظهار داشت: مسئله مسکن مهر و بیمارستان باید بعد از حل مشکلات کامل مردم کرمانشاه حل شود و باید آن‌ها را بررسی کنیم با دلیل و مطالعه حرف زد شود نه برخی افراد به دنبال سیاسی‌کار خودشان بر مشکلات دامن بزنند.

امام‌جمعه موقت ازنا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج یک نعمت است که باید شکر آن از خداوند باشیم که در بحث زلزله‌زدگان بسیج و سپاه پای کار بودند و دلیل تشکیل بسیج به‌فرمان امام (ره) برای انتشار هسته مقاومت به سراسر دنیا بود.

وی عنوان کرد:دانشگاه‌ها و حوزه‌هایی علمیه نقش بسزایی درحوزه اعتقادی بسیج دارند که باید این دو قشر ازنظر اعتقادی بسیجیان را بسازند.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید

ماموستا عثمان یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بی‌تردید حملات نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید.

امام جمعه ربط سردشت گفت: از سوی دیگر وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار و خونخوار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران، یوم الله دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رسانید.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در جریان این دفاع مقتدرانه، دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره ظالمان و ستمگران وارد ساخت.

ماموستا یوسفی بیان کرد: به عنوان امام جمعه ربط سردشت، حمایت خود را از حملات مقتدرانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و امید است ضمن پیروزی اسلام و مسلمانان، به زودی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید