Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:51:13 GMT

مهندسی معکوس راهی برای مقابله با فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۷۳۹

مهندسی معکوس راهی برای مقابله با فضای مجازی

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور و معاون هماهنگی اموراستان های ستاد اقامه نماز کشور گفت: مسئولان نباید در برابر دشمن آنلاین آفلاین باشند بلکه ما باید راهکارهای مهندسی معکوس داشته باشیم و به وسیله خود جوانان فضای شبکه های اجتماعی را تغییر دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ مسعود دریس مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نمازکشور و معاون هماهنگی اموراستان های ستاد اقامه نمازکشور در همایش  بزرگ نماز مسجد فضای مجازی در سالن آمفی تئاترعاشقان ثارالله با اشاره به اینکه اپ استور جامه بازار مجازی پرطرفداری است، اظهار کرد: اپ استور تحت سیطره و نظارت مستقیم رژیم صهیونیستی اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فضای مجازی  ستاد اقامه نماز کشور در ادامه گفت:  اپ استور مکانی است که وقتی ما کتاب دعا در آن قرار دادیم مدیران کل کتاب دعا را مطالعه کردند و از ما خواستند زیارت عاشورا را از دعا حذف کنیم.

دریس تصریح کرد: نفوذ و انجام کار فرهنگی در اپ استور بسیار مشکل است اما در حال حاضر  840 اپلیکیشین فارسی ادر این برنامه وجود دارد که  400 برنامه آن توسط شرکت بنیادی ستاد اقامه نماز طراحی شده است.

وی با تاکید براینکه دشمن برنامه های مبتذل فرهنگی  برای مسلمانان در نظر گرفته است بیان کرد:  دشمن اکنون توانسته در شبکه های اجتماعی  ما نفوذ کند و یک میلیارد وچهارصد میلیون مطلب و فیلم های پورن را در اختیار جوانان قرار دهد.

معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز با اشاره به دیدگاه آیت الله حائری در خصوص فضای مجازی، یادآور شد: آیت االله حائری از بعد اخلاقی به اینترنت نگاه کردند و گفتند دشمنان آمدند با ایجاد این تکنولوژی جوانان را به جهنم ببرند.

دریس افزود: مسئولان نباید در برابر دشمن آنلاین آفلاین باشد درعصرارتباطات و فناوری های نوین نمی شود به جوانان گفت از اینترنت و فضای مجازی استفاده نکنید پس باید راهکارهای مهندسی معکوس داشته باشیم وبه وسیله خود جوانان فضای شبکه های اجتماعی را تغییر دهیم.

 وی با تاکید براینکه آمریکایی ها سالانه 13 میلیارد دلار از فروش اینترنت به ایران به جیب می زنند، گفت: اینترنتی که در حال حاضر درکشور وجود دارد با 15 واسطه از آمریکا خریداری می شود.

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در ادامه گفت: ما در حوزه فیزیکی  به همت مرزبانان وسربازان گمنام امن ترین کشور هستیم اما در فضای سایبری امنیت بسیار پایین است زیرا اطلاعات شما در 15 لایه جاسوسی ذخیره می شود.

مسجد بهترین پناهگاه برای بشریت

دریس با اشاره به اینکه مسجد نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد تصریح کرد: خانواده ها باید فرزندان خود را در فضای معنوی مساجد تربیت کنند زیرا مسجد مکانی است که می تواند انسان ها را به شیوه اسلامی و درست تربیت کند.

 وی در ادامه گفت :مسجد مکانی است که برای مقابله با تهدید ها و فتنه های آخرالزمان می تواند بهترین پناهگاه باشد زیرا حضور در مسجد موجب تسکین و آرامش درونی افراد می شود.

معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز کشور افزود: ماباید مدبرانه و مسئولانه در مورد نماز اقدام کنیم اولین اقدام امام زمان(عج)  پس از ظهور اقامه نماز است  پس باید برای فراگیر شدن فرهنگ نماز خوانی برنامه ریزی کنیم

دریس گفت: باید کاری  انقلابی در زمینه ترغیب جوانان به نماز خواندن انجام شود و اگر ما بی تفاوت باشیم اهداف دشمنان اتفاق می کند زیرا دشمن به دنبال آندولسی کردن ایران است .

وی بیان کرد:95 درصد از زندانی ها قبل از ورود به زندان نماز نمی خوانند اما 95 درصد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نه تنها نماز های واجب بلکه نمازهای مستحبی را به جا می آوردند.

اندیشه ایوانجلیسی به دنبال تصاحب مساجد

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در اندیشه ایوانجلیسی به عنوان غده سرطانی یاد می شود گفت:  مثلث مقدس در  مبانی اندیشه ای ایوان جلیسی ها وجود دارد که درآن تاکید شده است صهیونیست ها  باید براین سه ضلع مثلث مسلط شوند.

  دریس در ادامه افزود: مسجدالحرام ،مسجدالاقصی  و مسجد کوفه سه ضلع این مثلث است صهیونیستی ها  به دنبال قدسیت این مکان ها نیستند با مطالعه ژئو اکونومیک می شود پی برد که آنها به دنبال چه اهدافی هستند.

در فرهنگ لیبرالیسم آمریکا علم ابزاری برای به دست آوردن قدرت وجنگ است

وی با اشاره به اختلاف لیبرالیسم آمریکایی با اسلام گفت : اسلام معتقد است که علم راهی برای خدمت به بشر است اما لیبرالیسم آمریکایی  از علم را برای به دست آوردن قدرت و ابتذال و برچیدن خانواده ها استفاده می کنند آن با موشک و هوا فضا نمی خواهیم دنیا را فتح کنیم  ما با انرژی هسته ای قصد ضربه به کشوری را نداریم.

معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: دشمن از فناوری هسته ای که دانشمندان ایرانی توانستند ان را کشف کنند می ترسد زیرا ایران می تواند با ذخیره سازی سوخت های فسیلی به جای 100 سال 200 سال سوخت ذخیره کند برق تولیدی ایران به وسیله راکتورهای هسته ای تامین می شد.

دریس افزود: دنیا نمی خواهد ایران پیشرفت کند زیرا پیشرفت ایران باعث می شود ایران قدرت اول در منطقه شود بنابراین آمریکا و عربستان تلاش می کنند ایران را در سیطره خود قرار دهند.

وی درادامه افزود: عربستان ،آمریکا و صهیونیستی ها تاکنون 3تریلیون دلارهزینه کردند تابتوانند عراق را به دست آورند همچنین  و80میلیارد دلار برای تصاحب سوریه تجهیزات جنگی تدارک هزینه کردند.

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور با تاکید براینکه هدف اصلی دشمن ازبین بردن محور مقاومت است، بیان کرد: طراحی ها در اتاق جنگ صهیونیست به این شکل بود که در طول یک هفته لبنان و  دو ماه سوریه  وبعد 6 ماهه بتواند ایران را به دست آورند.

 دریس با اشاره به اینکه امروز به همت سپاه قدس و سردار سلیمانی و رزمندگان عراق شاهد برچیده شدن پرچم داعش هستیم،خاطر نشان کرد: ارتش عراق 14 لشکر داشت اما با ورود داعشی ها 7 لشکرعراقی به مردم وکشور خود  خیانت کردند و باعث شدند داعشی ها تا 16کیلومتری بغداد برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در شهرستان مرودشت اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی