Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه از شروع به کار سامانه جامع الکترونیکی ارزیابی کارکنان اداری قوه قضائیه از هفته آینده در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: با ابلاغ معاون منابع انسانی قوه قضائیه اجرای ارزیابی الکترونیکی در دستور کار دادگستری‌های سراسر کشور از اول آذر ماه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وحید میرحسینی گفت: در ارزشیابی کارکنان اداری مسئولیت ارزیابی کارکنان، نظارت بر رفتار و عملکرد و همچنین پاسخگویی به شکایات مردم از کارکنان اداری، سه وظیفه عمده‌ای است که در اداره کل نظارت ‌و ‌ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه دنبال می‌شود.

 وی بیان کرد: بعد از حدود دو سال مطالعه و بررسی‌ آسیب شناسی در سال 95 موفق شدیم عملکرد و رفتار کارکنان را بر اساس شغل و وظیفه‌ای که در آن مشغول هستند با استفاده از ضوابط ارزیابی دولت، ارزیابی الکترونیکی کنیم و تاکنون کار ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان در حدود 10 استان مورد سنجش قرار گرفته و پایان یافته است.

 میرحسینی افزود: از تاریخ 96/08/22 تا 96/08/25 در هفته گذشته ظرف سه روز کار آموزشی نرم افزار ارزیابی الکترونیکی برای اجرا در سایر استان‌ها پایان یافته است و از اول آذر ماه کار ارزیابی الکترونیکی سایر استان‌ها انجام می‌شود،

وی گفت: امیدواریم ظرف 2 هفته آینده کار ارزیابی الکترونیکی عملکرد سال 95 کارکنان اداری سایر دادگستری‌های سراسر کشور انجام و خاتمه یابد.

میرحسینی افزود: ارزیابی الکترونیکی کارکنان ستادی قوه قضائیه هم در آینده نزدیک در حال آماده سازی سامانه است و اجرا خواهد شد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام کرد: این اولین‌بار است که معاونت منابع انسانی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان اداری را بعد از سالها از نظام سنتی و دستی به ارزیابی الکترونیکی تغییر داده است.

میرحسینی با بیان اینکه در نظارت و ارزشیابی، نگاه ما معطوف به ایجاد نظام مشارکتی و حمایتی است، اظهار داشت: برنامه‌های تدوین شده در راستای تقویت و توانمندی کارکنان اداری دستگاه قضایی در حوزه رفتار و عملکرد است و در صورت نیاز آموزش‌های متناسب و هدفمند برای آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در سال 96  در حال اعمال تغییرات بخشنامه‌های دولت در سامانه ارزیابی الکترونیکی هستیم تا نظام ارزیابی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه در سال 96 نیز به صورت الکترونیکی ادامه یابد.

میرحسینی بیان کرد: برای ارزیابی رفتار و عملکرد کارکنان از یک نظام واحد بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از حدود 40 هزار نفر از کارکنان اداری استفاده شده است و سعی شده  که ارزیابی‌ها با یک داوری منصفانه انجام شود.

وی افزود: ارتباط خوبی بین مدیران و کارکنان برای اجرای ارزیابی ایجاد شده است.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه با قدردانی از تمام مدیران در ستاد به ویژه روسای کل دادگستری‌ها و معاونین منابع انسانی تصریح کرد: بهترین و موثرترین همکاران ما در نظارت و ارزشیابی خود کارمندان هستند، بنابراین باید با معرفی درست اقدامات آنها از کارمندان شایسته حمایت و آنان را شناسایی و ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

اجرای نظام ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه از هفته آینده

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند