Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:18:01 GMT

توصیه پلیس به رانندگان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۷۸۰

توصیه پلیس به رانندگان

پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی جاده ها به نکات ایمنی توجه کنند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، پلیس راه استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در شرایط ابری و بارندگی قدرت دید رانندگان، قدرت ترمز خودرو و اصطکاک لاستیک با جاده کاهش می‌یابد و این موضوع خطر احتمالی سوانح رانندگی را دو برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: از رانندگان درخواست می‌شود به هیچ وجه از سرعت مطمئنه تجاوز نکنند و حتی المقدور در شرایط ابری و بارندگی چراغ‌های خودروی خود را در ساعات روز هم روشن نگه دارند، زیرا موجب کاهش تصادفات می‌شود.
رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند، زیرا در زمان بارندگی به دلیل سرخوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می‌کند و همین امر موجب می‌شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است