Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:38:03 GMT

عدم اعتراض مدیران استقلال به دیدار بی تماشاگر!

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۷۸۶

باشگاه استقلال بعد از اتفاقات دیدار دربی از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی محروم شد. آبی ها البته در این دیدار تخلفات دیگری نیز مرتکب شده بودند که کمیته انضباطی درباره آنها حکم قطعی صادر کرده بود اما حکم محرومیت آبی ها از حضور هواداران تنها حکمی بود که کمیته انضباطی آن را قابل تجدید نظر خواهی دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود در شرایطی که انتظار می رفت آبی ها با توجه به شرایط حساس این تیم و نیاز به کسب پیروزی حداقل برای تعلیق این حکم اقدام کنند اما با انفعال کمیته حقوقی باشگاه استقلال این اتفاق رخ نداد و در نهایت سازمان لیگ صبح روز جمعه اعلام کرد که آبی های تهرانی از حضور تماشاگران در دیدار با گسترش فولاد تبریز محروم هستند.


با توجه به فشار سنگینی که روی تیم شفر وجود دارد، حضور هواداران این تیم در دیدار با گسترش فولاد می توانست کمک شایانی به آبی ها کند؛ اما عدم واکنش کمیته حقوقی باشگاه استقلال به این حکم باعث شد تا این اتفاق رخ دهد.


با توجه به ارجاع حکم به سازمان لیگ، آبی ها دیگر شانسی برای تغییر رای کمیته انضباطی و یا تعلیق آن ندارند و باید در سخت ترین روزهای خود در ورزشگاهی خالی از تماشاگر به میدان بروند که مطمئنا این موضوع کارنامه کمیته حقوقی جدید این باشگاه را تیره خواهد کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!

کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

منبع: ایلنا

tags # دربی پایتخت استقلال و پرسپولیس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرا انضباطی دربی
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • عضو کمیته استیناف: تورم زیاد شده و جرایم انضباطی هم گران شده است!
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی استقلال با هوادار در هفته ۲۱ لیگ برتر
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد