Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان همدان در نشست هماهنگی مراسم عيد آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) از برگزاری جشن 3 هزار نفری همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

وی برگزاری مراسم سوگواری و جشنهای مناسبتی را در راستاي تکريم مقام معصومين عليه السلام ضروری دانست و افزود : همان کيفيتی که در مراسم سوگواری دو ماه اخير شاهد بوديم، در ايام ولادت نيز پيش بينی کرده و جشن و سرور را در اعياد به بهترين وجه داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی تعالی تاکيد کرد : بايد در ايام ولادت حضرت وليعصر (عج) نيز برنامه هايي با هدف سرور  و شادی شيعيان و محبان اهل بيت فراهم کنيم و از اين فرصت برای بيان معارف مهدويت و وظايف برای همه بخصوص جوانان استفاده کنيم .

وي با بيان اينکه مسائل فرهنگي نبايد سازماني شود افزود : بايد برنامه هاي مذهبی را مردمي کرد همان طور که در سالهاي اول پياده روي اربعين همه هيات ها توقع اقدام های دولتی و نهادی را داشتند اما بتدريج کمک های مردمی جای بروکراسی ها را گرفت .

وي تصريح کرد : تاثير کار مردمی در ايام اربعين هم اثر گذار است و هم به بهترين کيفيت صورت مي پذيرد به نحوي که ما در اين ايام پياده روي اربعين بدون هيچ برنامه اي شاهد استقبال، اسکان و پذيرايی از زائرين حضرت اباعبداله در هيات های مذهبی شديم تا جايی که کيفيت اين اقدام ها از ساختار های سازمانی بسيار جلوتر بود .

اين مقام مسئول قرار گرفتن همدان در مسير پياده روي ايام اربعين را نوعي روزي مذهبی دانست و خاطر نشان کرد : توزيع 22 هزار وعده غذايی طی يک شبانه روز در شهرستان همدان برای زوار پياده اربعين حسينی (ع) بنايي مردمی داشته و برگرفته از زوار پذيری عراق و ايمان قلبی مردم است .

وي تاکيد کرد : وظيفه دولت و دستگاه های ذيربط در هماهنگی ها ، پشتيبانی و تامين امنيت بوده و هست اما اصل خدمت در اين راه توسط مردم ساماندهی و ارايه مي شود .

تعالی بيان داشت : در ايام ولادت و سرور اهل بيت مي توان از ظرفيت بالای پياده راه فرهنگی ، اجتماعی ، تجاری و تاريخی همدان با مشارکت تشکلهای مردمی و صنفی برخوردار شد .

رئيس بنياد فرهنگی مهدی موعود (عج)استان همدان نيزگفت : نظام اسلامی ايران همواره مورد هدف و هجمه قرار دارد و امروز استکبار جهانی در ترس تبديل نظام يمن ، سوريه ، عراق و افغانستان به حکومتی اسلامی و قدرتمندی همچون ايران است .

حجت الاسلام سيد مرتضي حسني حلم افزود : بنياد فرهنگی مهدی موعود (عج) در دو سال فعاليت خود دو رويکرد تعميق بخشی و موج آفرينی را در مراسم هاي مذهبی پيگيری می کند .

وی ادامه داد : اين بنياد در طول سال سلسله نشست هاي تخصصی مهدويت را براي طيف های گوناگون مردمی از قبيل طلبه ای ، دانشجويی، کارمندی ، دانش آموزی و خانواده ای ايجاد کرده است .

گفتنی است در اين جلسه هماهنگی های لازم براي برگزاری جشن 3 هزار نفری آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در سالن فردوسی با مديريت موسسه فرهنگی آل طه در روز چهارشنبه 8 آبان بعمل آمد .

انتهای پیام/د.ا

جشن 3 هزار نفري همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج) در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از پیاده راه سبزه میدان و موزه چهلستون+ تصاویر

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به همراه جمعی از مسئولین در آستانه فرارسیدن عید نوروز از پیاده راه سبزه میدان و موزه چهلستون بازدید کرد.

 این مجموعه‌ها در ایام نوروز پذیرای گردشگران خواهد بود.

همچنین استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن ایام نوروز در جمع امدادگران هلال احمر استان قزوین حضور پیدا کرد.

جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در راستای سفر ایمن و همچنین خدمات سفر در محور‌های مواصلاتی استان فعال خواهد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار قزوین از پیاده راه سبزه میدان و موزه چهلستون+ تصاویر
  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • سهمیه ۱۳۰۰ نفری پذیرش دانشگاه پیام نور در استان همدان
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد
  • «از نظر سیاسی بی ضرر» ۶۳۵ میلیون و «ما هم مردمی بودیم» ۲۰۶ میلیون فروخت
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی