Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:27:58 GMT

سرنوشت جودوکار جدایی طلب چه خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۷۹۳

سرنوشت جودوکار جدایی طلب چه خواهد بود؟

بعد از گذشت چند روز از پایان گرندپری هلند هنوز خبری از یکی از ملی پوشان ایران در دست نیست.

به گزارش  "ورزش سه"، همین چند ماه قبل بود که خبر نایب قهرمانی محمد رشنونژاد در مسابقات قهرمانی آسیا اهالی جودو را به ظهور یک پدیده جدید امیدوار کرد. 


او که همراه با سایر اعضای تیم ملی به آخرین مرحله گرندپری سال ۲۰۱۷ در هلند اعزام شده بود، نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


با وجود بازگشت اعضای تیم به تهران، این جودوکار جوان در هلند ناپدید شده و رودکی، مدیر تیم های ملی نیز برای پیدا کردن و بازگرداندن او به تهران در هلند مانده است. 


محمدرضا رودکی هنوز نتوانسته اثری از رشنونژاد پیدا کند و به نظر می رسد با این وضعیت او هم در یکی، ۲ روز آینده دست خالی به تهران بازمی گردد. 


محمد رشنونژاد پیش از این حتی گلایه ای هم از وضعیت خود نکرده بود و اصلا انگیزه اش برای جدایی از اردوی تیم ملی مشخص نیست. 


به نظر می رسد او قصد دارد با این کار در اروپا بماند و به شکلی نه چندان جالب ورزش خود را خارج از ایران ادامه دهد.


باید دید در نهایت تکلیف این جودوکار جوان چه خواهد شد و او چه مسیری را برای آینده اش انتخاب می کند. چند سال قبل در جریان سفر تیم ملی کشتی فرنگی به آمریکا هم اتفاق مشابهی رخ داد؛ اما ملی پوش کشتی خیلی زود پشیمان شد و به تهران بازگشت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • سرنوشت دختر ایرانی و پسر فلسطینی در «هناس»/ اجرا در نمایشگاه قرآن
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • گل نیکلاس فولکروگ به هلند (آلمان 2-1 هلند)
  • گل دیدنی مکسیمیلیان میتلشتات به هلند (آلمان 1-1 هلند)
  • گل جویی فیرمان به آلمان (آلمان 0-1 هلند)
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی