Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@09:02:39 GMT

کانگوروها به دنبال کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۷۹۴

کانگوروها به دنبال کی‌روش

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از بریزبان تایمز، آنژه پوستج اوغلو، سرمربی یونانی تبار تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا دیشب (سه‌شنبه)‌ از هدایت تیم‌ ‌ملی این کشور کناره‌گیری کرد.

سایت بریزبان نوشت: گزینه اصلی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، کارلوس کی‌روش است و این مربی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا را بر عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توانسته است در ایران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به عنوان تیم نخست آسیا برساند و به نظر می‌رسد اعضای فدراسیون فوتبال استرالیا نظر بسیار مساعدی روی این مربی داشته باشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نظر می‌رسد استرالیا قصد دارد برای جام جهانی یک مربی موقت انتخاب کند و بعد از این جام جهانی به سراغ مربی اصلی خواهد رفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشپیتیم آرفی: هرچه به دهن مربی‌‌شان آمد گفتند

به گزارش "ورزش سه"، اشپیتیم آرفی، مربی هوادار، پس از شکست تیم‌شان برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که فوتبال بلدند و فوتبال را دنبال می‌کنند یک بازی خوب از هوادار دیده‌اند. متاسفانه در دقیقه اول به پنجاه ثانیه نکشید که با کرنر گل خوردیم. بعد از این استقلال موقعیت خاصی نداشت و موقعیت بعدی‌اش در دقیقه ۷۵-۸۰ بود. بازی‌ای که مسعود از بازیکنان ما می‌خواهد و ایده‌ای که دارد، بچه‌ها روز به روز بهتر انجام می‌دهند. خیلی وقت است بازی قدیمی که زیر توپ بزنند در این تیم نمی‌بینید. از لحاظ فوتبالی از تیم راضی هستیم ولی از لحاظ امتیازی راضی نیستیم.

ویدئو: 327800

او درباره جایگاه هوادار در جدول گفت: ما که می‌دانستیم جایمان خوب نیست ولی هنوز وقت داریم که جبران کنیم و مطمئنم که می‌کنیم.

آرفی درباره حواشی کنار خط گفت: فکر می‌کنم شما استاد شده‌اید. ما هفته به هفته کنار خط داستان داریم. امروز هم یک داستان بود من نفهمیدم به مربی ما بی‌احترامی شد یا نه. ما هفته به هفته این داد و بیداد را داریم و امیدوارم که در فوتبال ایران بهتر شود. کلا می‌توانم بگویم ما اعتراض داشتیم و اعتراض حق مربی است. کار قشنگی نیست که ما بلند بشویم و به داور چیزی بگوییم و بی‌احترامی بشود. من خودم نشنیدم و بچه‌ها تعریف کردند. ما قبلا باهم بازی کردیم یا الان در تیم‌های مختلف کار می‌کنیم باید احترام خودمان را نگهداریم. متاسفانه قبل از بازی دست می‌دهیم در ۹۰ دقیقه هرچه به دهن مربی‌ها می‌آید به هم می‌گوییم و بعد از بازی هم باز دست می‌دهیم این چیز قشنگی نیست باید در ۹۰ دقیقه احترام هم را نگه داریم.

او درباره پیشبینی خودش از قهرمان لیگ گفت: هرسال این ۳، ۴ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و در سال گذشته هم پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد و امسال هم همه به هم نزدیک هستند و برای کل لیگ ایران و فوتبال دوستان جذاب است. رقابت خوبی است و امیدوارم تا آخر فصل اینجوری بماند.

او درباره هوادار نداشتن هوادار گفت: یک تیم مثل هوادار که خیلی هیستوری در فوتبال لیگ برتر ایران ندارد برایش جذب هوادار خیلی مهم است. با این شرایط استادیومی که داریم متاسفانه نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. ما خیلی تلاش می‌کنیم و فوتبال خوب انجام می‌دهیم و با فلسفه آقا مسعود فوتبال قشنگ بازی می‌کنیم و دوست داریم تماشاچی جذب کنیم و جایگاه درست کنیم که چند نفر بیایند. در تایم کرونا همه ما ناراحت بودیم حتی تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا کل دنیا بدون تماشاچی بازی می‌کردند و حس عجیبی داشت. من به عنوان یک فوتبالیستی که قبلا بازی می‌کردم دوست ندارم استادیوم خالی ببینم. امیدوارم فکری برای استادیوم بکنند. اگر استادیوم درست نشود تماشاچی کجا می‌‌خواهد بنشیند.

دیگر خبرها

  • استعفای مربی استقلالی در لیگ یک بعداز ۳باخت
  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • ستاره سابق استقلال رسماً استعفا داد! + عکس
  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • اشپیتیم آرفی: هرچه به دهن مربی‌‌شان آمد گفتند
  • مربی نساجی: این شکست را جبران می‌کنیم
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است