Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نورافکن و سید مجید حسینی هر دو دانشجو هستند و با گواهی اشتغال به تحصیلی که ارائه کرده‌اند مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد شایع سرباز شدن نورافکن گفت:

امید نورافکن و سید مجید حسینی هر دو دانشجو هستند و با گواهی اشتغال به تحصیلی که ارائه کرده‌اند مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برخی رسانه‌های ورزشی از احتمال حضور امید نورافکن و سیدمجید حسینی به دلیل مشمولیت سربازی در تیم تراکتورسازی تبریز خبر دادند اما نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

عبداللهی ،‌ درخصوص اینکه آیا حسینی و نورافکن سرباز هستند و در نیم فصل از استقلال جدا می‌شوند، گفت:

نه تنها این دو بازیکن بلکه چهار بازیکن دیگر هم دانشجو هستند و در تیم ما بازی می‌کنند، حسینی و نورافکن گواهی اشتغال به تحصیل دارند و دلیلی بر جدایی آنها از استقلال وجود ندارد. مدارک آنها موجود است و همانطور که گفتم ۶ بازیکن ما در حال تحصیل هستند که اگر مشمول خدمت سربازی هم باشند با برگه اشتغال به تحصیلی که به سازمان نظام وظیفه ارائه کردند مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.

وی درخصوص اینکه آیا تراکتورسازی پیشنهادی به باشگاه استقلال برای جذب این نفرات داده است یا خیر، گفت:

تراکتورسازی هیچ وقت چنین کاری نمی‌کند چون نه تنها استقلال بلکه در همه تیم‌ها بازیکنان دانشجو حضور دارند و با گواهی اشتغال به تحصیل بازی می‌کنند. بازیکنی راهی تیم تراکتورسازی می‌شود که دانشجو نباشد و گواهی اشتغال به تحصیل هم نداشته باشد و مشمول قانون سربازی شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آبی ها به لطف درخشش حسینی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هوادار به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21 هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف استقلال رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران تمام شد.

با این پیروزی استقلال تهران 46 امتیازی شد و همچنان در صدرجدول باقی ماند. پرسپولیس با 43 امتیاز در رده دوم ایستاده است. شاگردان مسعود شجاعی هم 19 امتیازی و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

داور: علی صفایی

کمک‌ها: محمد عطایی، وحید سیفی

کارت زرد: ماشاریپوف، مرادمند و مهدی هاشمی‌نسب از استقلال، سید محمد میری، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی و امین پورعلی از هوادار

کارت قرمز: -

گل: آرمین سهرابیان (ثانیه 40) برای استقلال

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری (امیرحسین بهادر - 87)، بابک مرادی (فرهاد زاوشی - 71)، مهدی عبدی (محسن سفیدچقایی -71)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (مهدی گودرزی - 76) و امین قاسمی‌نژاد (یونس شاکری - 76)

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (زبیر نیک‌نفس - 60)، آرش رضاوند (جعفر سلمانی - 76)، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف (پیمان بابایی - 75)، گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی - 89)

سرمربی: جواد نکونام

دقایق حساس نیمه اول

دقیقه یک: آرمین سهرابیان با ضربه سر دیدنی روی پاس مهدی مهدی پور گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند تا استقلال یکی از گل های سریع این فصل را به ثمر برساند.

دقیقه 15: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 19: ارسال کرنر از سمت راست تیم استقلال به روی دروازه پس از دفع ناقص مدافعان آبی پوش در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که شوت او را حسینی با پای راست دفع کرد. توپ برگشتی با ضربه خطرناک شجاعیان همراه شد که باز هم حسینی واکنش دیدنی از خود به نمایش گذاشت.

دقیقه 27: ضربه شجاعیان را سید حسین حسینی باردیگر دفع کرد.

دقیقه 39: درگیری ماشاریپوف بازیکن استقلال با میری بازیکن هوادار باعث شد تا داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد.

دقایق حساس نیمه دوم

دقیقه 63: نفوذ ابوالفضل جلالی از سمت چپ و شوت سرکش او از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 77: صالح حردانی از سمت راست استقلال در موقعیت خوبی قرار گرفت که ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه 82: شوت پیمان بابایی از زاویه بسته را حقیقی دفع کرد تا اختلاف دو تیم همان یک گل بماند.

دقیقه 90+2: واکنش عالی حسینی مانع از گلزنی تیم هوادار شد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغيير زمان ديدار استقلال - شاهين بوشهر اتفاقي كه استقلال را به هم مي‌ريزد

دیگر خبرها

  • غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)
  • ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰ مرکز واحد استان همدان تحصیل می‌کنند
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • تثبیت صدرنشینی آبی ها به لطف درخشش حسینی
  • مقاومت غزه، دلیلی برای مسلمان شدن
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
  • داداش پور خبر داد: اشتغال پاره‌وقت دانشجویان بین‌الملل به زودی اجرایی می‌شود