Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید عارف کایدخورده گفت: وقتی که پسرم از من درخواست کرد که اجازه بدهم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه برود بنده لحظه‌ای درنگ نکردم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آیین وداع با شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور پرشور و باشکوه مردم شهرهای مختلف از جمله اهالی آبادان، خرمشهر، اهواز و دزفول سالن اجتماعات سپاه ناحیه آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که جمع زیادی از خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند، مادر شهید عارف کاید خورده به سخنرانی پرداخت و ویژگی‌های فرزند شهیدش را بیان کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به حضور در کنار پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده اظهار داشت: از فرزند شهیدم خواستم برای ظهور  امام زمان(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کند.

مادر شهید عارف کایدخورده در ادامه به حضور مقام معظم رهبری را برای کشور غنیمت برشمرد و تصریح کرد: حضور ولی فقیه برای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش به ارمغان می‌آورد.

وی فرزند شهیدش را متعلق به همه ملت ایران معرفی کرد و در همین ارتباط توضیح داد: عارف را فقط ما بزرگ کردیم اما او متعلق به ملت بود.

این مادر شهید به بی‌قراری‌های شهید عارف کایدخورده نیز اشاره کرد و گفت: او بی‌تاب دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) بود، وقتی که پسرم از من درخواست کرد که اجازه بدهم برای دفاع از حرم به سوریه برود بنده لحظه‌ای درنگ نکردم.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد