Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:11:09 GMT

بازیگر سریال خانه سبز 94 ساله شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۸۱۰

بازیگر سریال خانه سبز 94 ساله شد +عکس

رکنا: بازیگر سینما و تلویزیون که امروز تولد 94 سالگی خود را جشن می‌گیرد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آرزوهای خود در عرصه بازیگری بعد از گذشت سن 94 سالگی گفت: من دیگر آرزوی خاصی در عرصه بازیگری ندارم. همه نقشی را بازی کرده ام و در هر کاری که شما فکر کنید حضور داشته ام و در حال حاضر از بازیگری سیر شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: آرزوی اصلی من بهبود وضعیت فعلی تئاتر و سینمای ایران است. آرزو می کنم سینما Cinema در مسیر صحیح خود قرار گرفته و یک عده هنرمند واقعی وارد کار شوند. متاسفانه سینمای امروز خرید و فروش می‌شود و امیدوارم در سالهای آتی این روند مسموم عوض شود.

بازیگر سریال "خانه سبز" اوضاع سینما را نابسامان خواند و تاکید کرد: من از وضع حال حاضر سینما راضی نیستم. این نارضایتی فقط به من هم ختم نمی‌شود. خیلی‌ها از این وضع ناراضی هستند اما چه می‌شود کرد. راه حلی نیست و باید با آن کنار آمد.

اسدزاده با اشاره به فعالیت دورباره خود در عرصه کتاب خاطرنشان کرد: این روزها برای بازی در سینما و تلویزیون وضع جسمانی چندان مناسبی ندارم و ترجیح میدهم به نوشتن کتاب پنجمم بپردازم. به امید خدا این کتاب به زودی برای دریافت کد شبا به وزارت ارشاد ارسال شده و چاپ خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ طرح چند نکته مهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ اسفند در نشست صمیمی با اهالی «فرهنگ و هنر» پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات ۶ تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات، در سخنانی توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و بر توجه جدی به عرصه هنر و فرهنگ کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور اعتلای هنر و فرهنگ را موجب افتخارآفرینی، عزتمندی و ارتقا و سربلندی کشور دانست و با اشاره به پیشرفت‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و هنری چشمگیری که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، به دست آمده است، تصریح کرد: صرف‌نظر از اینکه این پیشرفت‌ها در دوره کدام دولت به دست آمده‌اند، باید با هنرمندی به تصویر کشیده شوند تا بتوان ایران پیشرفته و فناور را به جهان معرفی کرد.

رئیسی با اشاره به نقش‌آفرینی هنرمندان در به تصویر کشیدن بخشی از افتخارات خلق شده در دوران دفاع مقدس، تلاش جوانان برای حصول پیشرفت‌های فناورانه در کشور را از دیگر عرصه‌هایی دانست که قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

رئیس جمهور از فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری خواست با تکیه بر داشته‌های ارزشمند این ملت، برای متبلور کردن جلوه‌های متعالی و والای داشته‌های علمی، فرهنگی و هنری این کشور گام‌های بلندی بردارند.

وی در ادامه حمایت مالی و حقوقی از هنرمندان را از جمله وظایف دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در مقابل هنرمندان نیز وظیفه دارند با جوشش درونی هنر خود در آرامش و امید دادن به جامعه به ویژه در نسل جوان، پیشرو و پیشتاز باشند و مظاهر زیبایی را که به برکت انقلاب اسلامی در این کشور خلق شده حفظ و به تصویر بکشند.

رئیس جمهور عمومیت یافتن حمایت از فلسطین به کل جهان پس از وقایع اخیر غزه را نشانی از بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی ملت ایران دانست و گفت: حمایت ۴۵ ساله ملت ایران از فلسطین، گواه صدق و درستی مواضع این ملت در تشخیص درست غده سرطانی بودن رژیم صهیونسیتی در منطقه است که مردم دنیا امروز پس از ۴۵ سال به آن رسیده‌اند.

«مرور اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در بخش سینما»، «تنظیم سند ملی موسیقی بر اساس سند فنی و فقهی گردآوری شده از سوی رهبری معظم انقلاب» و «لزوم بررسی اخذ مالیات از هنرمندان کم درآمد» از دیگر نکاتی بود که رئیس جمهور ناظر به سخنان برخی از اهالی فرهنگ و هنر به آنها اشاره کرد.

رئیسی در پایان با بیان اینکه دولت به معنای واقعی برای اهالی فرهنگ و هنر به عنوان مفاخر کشور احترام قائل است، تصریح کرد: نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده از سوی اهالی فرهنگ و هنر، برای دولت ارزشمند و مفید بوده و نقدهای مطرح شده نیز از نظر دولت دغدغه‌هایی در جهت اصلاح امور است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پیش از سخنان رئیس جمهور در این نشست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با بیان اینکه دولت مردمی تلاش کرده همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را برای رشد و تعالی فرهنگ و هنر در اختیار فعالان این عرصه قرار دهد، گفت: امسال سینما پررونق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سال تاریخ خود را پشت سر گذاشت و در عرصه‌های تئاتر، هنرهای تجسمی و موسیقی و شعر نیز رویدادها و جشنواره‌های مهم فرهنگی و هنری کشور با استقبال چشمگیری برگزار شدند.

اسماعیلی با اشاره به تصویب سند ملی موسیقی بعد از ۴۵ سال، در گزارشی از دستاوردهای ۲ ساله اخیر خبر داد و گفت: تمام اسناد بالادستی عرصه هنر و فرهنگ در حال تدوین است؛ بنیاد پویانمایی با ابلاغ سند آن کار خود را آغاز کرده، برگزاری بازار هنر (اکسپوی) هنرهای تجسمی به تصویب رسیده و مصوبه فعالیت شهر خلاق صنایع فرهنگی نیز در روزهای اخیر ابلاغ شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با بیان اینکه دولت مردمی به حوزه معیشت هنرمندان نیز توجه جدی داشته، آغاز احداث شهر هنر در شهر جدید پرند را از جمله اقدامات دولت در این زمینه دانست و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای مسکونی شهر هنر تا پیش از پایان دولت مردمی به هنرمندان تحویل خواهد شد و احداث پردیس تالارهای فرهنگی هنری نوین تهران نیز در گذر هنر در بلوار حجاب تهران آغاز شده است و تا پیش از جشن ۵۰ سالگی انقلاب در خدمت هنرمندان و اهالی فرهنگ خواهد بود.

در ادامه مرتضی امیری اسفندقه به نمایندگی از شاعران، علی دهکردی رییس خانه سینما، ایرج نعمیایی به نمایندگی از خوشنویسان، علی نصیریان به نمایندگی از بازیگران سینما، محسن نفر به نمایندگی از فعالان عرصه موسیقی و راضیه تجار به نمایندگی از نویسندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات‌شان پرداختند.

لزوم توجه به مشکلات معیشتی و مسکن و بیمه تامین اجتماعی هنرمندان، ساماندهی مساله دریافت مالیات از هنرمندان، تعیین و تقویت ردیف بودجه و منابع حمایتی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری و فرهنگی، توجه به هنر خوشنویسی در آموزش عالی، توجه دولت و ترغیب مردم به استفاده از هنر خوشنویسی در معماری همچون بناهای تاریخی، ایجاد بستر مناسب و رفع موانع و محدودیت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه هنر و به خصوص سینما، اصلاح برخی رویکردهای محدودیت‌زا به عرصه موسیقی، اجرای جدی قانون مالکیت معنوی، حمایت از توسعه صنعت نشر و حمایت از مردم برای خرید کتاب از جمله نظرات و نکات مطرح شده از سوی هنرمندان در این نشست بود.

هنرمندان آقا و خانم‌ شرکت‌کننده‌ در این نشست پس از یک ساعت و نیم گفت‌وگو، افطار را مهمان رییس جمهور بودند و پس از افطار نیز حدود یک ساعت و نیم دیگر به شکل انفرادی و گروهی با وی به گفت‌وگو نشسته و دیدگاه‌ها، نظرات و مطالبات خود را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

کد خبر 6056163 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم)
  • حضور مازیار لرستانی جلوی دوربین سینما | بعد از چهل سال بازیگری، این بار مردم...
  • سال ۱۴۰۲ و داغ‌هایی که بر دل فرهنگ و هنر نشست
  • در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ طرح چند نکته مهم
  • (عکس) تصویری از چیدمان شیکِ اتاق خواب نرگس محمدی و علی اوجی