Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:14:50 GMT

تفکر و فرهنگ بسیجی باید در مدارس ترویج شود 

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۸۱۳

تفکر و فرهنگ بسیجی باید در مدارس ترویج شود 

نیشابور - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا تفکر و فرهنگ بسیجی در مدارس ترویج شود.

سید جواد قوامی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تفکر بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های علمی، فرهنگی و هنری نقش مهمی داشته است و باید در آموزش و پرورش نیز این تفکر ارزشمند را به دانش آموزان بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی های صحیح زمینه ای را فراهم کند تا دانش آموزان با فرهنگ بسیجی آشنا شوند وآن را در خود نهادینه کنند.

 مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: در اغلب مدارس شهرستان نیشابور تفکربسیجی به واسطه تشکل پایگاه بسیج درحال ترویج است و بسیج فرهنگیان  نیز در این شهرستان  تاکنون اقدامات مناسبی انجام داده و جزو پایگاه فعال بوده است.

وی ابراز کرد: تلاش آموزش و پرورش آن است که بتواند تفکر بسیجی را در مدارس ترویج و تبیین کند و این تفکر باعث می شود دانش آموزان آینده در مسیر رو به رشد نسبت به دانش آموزان امروز باشند.

قوامی نژاد گفت:  آموزش و پرورش تلاش کرده است تا روحیه بسیجی را در مدارس ترویج و نهادینه کند و از این رو باید بتوانیم شهید حججی را الگوی تفکر بسیجی بوده و نقش مهمی در نابودی داعش داشته است را در میان دانش آموزان به عنوان یک نمونه موفق بسیجی و انقلابی ترویج دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند

زهرا پناهی‌روا در مراسم گرامیداشت شهدا خطاب به برادران، فرزندان و خواهران شهدا اظهار کرد: امروز به یاد شهدای شما دور هم جمع شده‌ایم تا قهرمانی‌ها و حماسه‌های آن‌ها را پاس بداریم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما مفتخر هستیم که در هفته بزرگداشت شهدا اعلام کنیم که فرزندان شهدا اکنون در مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند. کسانی که در مدارس شاهد درس خوانده‌اند اکنون عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند. از معاونان رییس‌جمهور تا نمایندگان مجلس.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با بیان اینکه ما در اداره کل شاهد و ایثارگران به‌دنبال تحول‌آفرینی هستیم تا در راستای اجرای سند تحول بنیادین قدم برداریم، گفت: به همین خاطر تدوین یک سند راهبردی برنامه‌ها و پیش‌نویس سند مدارس شاهد در دست تدوین است تا مدارس شاهد را به جایی برسانیم که الگوی مدارس کشورهای اسلامی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید