Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@18:34:40 GMT

وهابیت یک دین انگلیسی برای خدشه در وحدت مسلمین است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۸۳۲

وهابیت یک دین انگلیسی برای خدشه در وحدت مسلمین است

رهبر شیعیان ترکیه با بیان اینکه قرآن به ما دستور مودت به اهل بیت را داده است گفت: هر سه مذهب حنفی، شافعی و جعفری در ترکیه با وجود میلیاردها دلار خرج عربستان سعودی همچنان بر سر موضوع محبت به اهل بیت با یکدیگر اجماع دارند.

به گزارش خبرگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، صلاح‌الدین ازگوندوز رهبر شیعیان ترکیه در جریان اجلاس جهانی محبان اهل بیت و مساله تکفیری‌ها سخنانی را پیرامون ارادت همه گروه‌های اسلامی ترکیه به خاندان پیامبر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازگوندوز تاکید کرد: «قرآن به ما دستور مودت به اهل بیت را داده است و هر سه مذهب حنفی، شافعی و جعفری در ترکیه با وجود میلیاردها دلار خرج عربستان سعودی همچنان بر سر موضوع محبت به اهل بیت با یکدیگر اجماع دارند.»

وی پیروزی نیروهای مقاومت را علیه تکفیری‌ها تبریک گفت و تصریح کرد: «وهابیت یک دین انگلیسی است که برای خدشه در وحدت مسلمین و علیه دولت عثمانی که تمثل وحدت میان مسلمین بود، ایجاد شد. ما مسلمانان ترکیه وهابیون را دوست نداریم و به دین آنها کافر هستیم.»

رهبر شیعیان ترکیه در بخش پایانی سخنان خود اعلام کرد: «مسلمانان ترکیه دوست دوستان اهل بیت و دشمن دشمنان اهل بیت هستند و اکنون در بین مسلمین ترکیه حس برادری وجود دارد و ما امیدواریم تمام جهان اسلام درباره محبت اهل بیت و دشمنی با استکبار و طاغوت با یکدیگر به اتحاد برسند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی به نوعی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به رژیم کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • صبر ایران و فرماندهی حکیم نظام مقدس حدی دارد
  • چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • سلسله صفویه مردم ایران را شیعه کرد؟! 
  • پیروزی نهایی با مسلمین است + فیلم